neděle 20. července 2014

Recenze MUA

1.Tvářenka 
Tuto tvářenku jsem si koupila při mé návštěvě Anglie. Vybrala jsem si odstín Marshmellow, který je více do růžova. Celkově jsem s ní byla velmi spokojená, jen  je škoda že mi rychle došla.
2.  Matný makeup Matte Perfect Shine Control Foundation
Makeup jsem kupovala na internetu, protože se blížil můj odjezd na Djerbu a já jsem potřebovala zásobu kosmetiky. Bohužel, neměli nejsvětlejší odstín a tak jsem si koupila o odstín tmavší, protože kvůli sluníčku budu opálenější. Po pár týdnech strávených na pláži mi odstín sedí perfektně, jen co se týče krytí tak zas tak úžasný není a ani moc dlouho nevydrží v tomto případě radši doporučuji koupit korektor od Elfu.
3.Paletka očních stínů Undressed me too
Po pár sekundách váhání jsem do košíku přihodila i tuto paletku. Cena byla jen 4 libry, takže jsem ji tam taky nemohla nechat. Mě osobně stačí ke štěstí jen linky, ale jakmile jsem si koupila tuto paletku tak jsem si našla pár tutorial videí na youtube a zkoušela různé typy líčení. S paletkou v klidu vytvoříte jemné  nebo tmavé kouřové líčení. A stíny vydrží celý večer. Za mě 120% ANO!
4. Extreme Curl řasenka
 Řasenku jsem koupila z toho důvodu, abych se dostala nad limit při kterém je poštovné zdarma. No za tu cenu žádný zázrak to není a dokonce mi ani nevyhovovalo zahnutí kartáčku, Takže určitě ne!
5.Lisovaný pudr Pressed Powder

 Pudr jsem koupila taky v rámci zásobování na Djerbu. Po dlouhé době jsem měla zapečený pudr, ale mé srdce si získali práškové pudry.  Pokud sháníte levný a přijatelný pudr tak si ho kupte. Pokud chcete něco, co vydrží na vaši pleti déle tak se podívejte po něčem jiném.
6.Oční linky v peru
Při téhle příležitosti jsem vyzkoušela i linky v tužce, stály jen... tak jsem si je vzala. po pár vyzkoušení jsem se vrátila k mé stálici : tekuté linky od essence.  řekla bych že dokonce po pár desítce použití kompletně fix vyschnul a hrot se zlomil. Takže pokud uvažujete o těchto linkách, tak taky nedoporučuju.

Pokud chcete nakoupit makeup této značky tak se v první řadě podívejte na jejich oficiální stránky, kde mají větší výběr produktů a taky odstínů. Zde stojí poštovné 5 liber. V případě, že chcete nakupovat na českých stránkách tak doporučuji tuhle.

Žádné komentáře:

Okomentovat