středa 9. července 2014

Tips for shopping

Dneska mám pro vás pár tipů na zajímavé akce internetových obchodů. Váše karta a a peněženka rozhodně nadšená nebude:D

Na elfu teď probíhá výprodejová akce kde mají slevy až 50% na kosmetiku, kromě toho občas nabízí akci nad 400 Kč poštovné zdarma. Já jsem z jejich produkty spokojená, takže svůj nákup jsem už udělala. V první řadě jsem chtěla koupit tu stejnou kosmetiku, se kterou jsem byla maximálně spokojená, jenže většina už je vyprodaná, tak jsem to brala jako příležitost k nákupu něčeho nového a pak vše pěkně zrecenzuji. Zatím jsem napsala pár recenzí které najdete tady, tady  a tady.


Další zajímavá akce probíhá v eshopu mua. Tato kosmetika je velmi populární v Anglii a je dokonce i levná. Při své poslední návštěvě v Anglie jsem si přivezla pár produktů a doteď používám jejich známou paletku Undressed me too (rozhodně doporučuju koupit, velmi se podobná paletce Naked). Tento eshop teď nabízí dopravu zdarma při nákupu nad 300 kč a dokonce zde probíhá i výprodejová akce.
Už jednou při této akci jsem nakoupila další kosmetiku, ale bohužel jsem nestihla napsat recenzi. Nebojte dočkáte se:) No a jak zas koukám na jejich stránky, tak to vypadá na další nákup.

zdroj: weheartit

Nakupujete kosmetiku v eshopech? A rozhodujete se podle recenzí?

Žádné komentáře:

Okomentovat