neděle 16. listopadu 2014

Elf cosmetics no. 4

Poštovné zdarma = nákup na elfu:) Sice jsem tam nakupovala pár měsíců zpátky, ale úplně jsem zapomněla na recenzi. Už to, že jsem tam opět nakoupila znamená, že jsem s jejich výrobky spokojená a našla jsem si tam své stálice.


Maximálně krycí korektor - Oil free 
S tím to krycím korektorem, jsem tak s pokojená, že jsem si ho tentokrát koupila 2x. Nejenže dobře kryje, ale jako jeden z mála korektorů sedí k mé barvě pleti a je za skvělou cenu. Už pár měsíců uvažuji i o vyzkoušení make-upu Double wear od Esteé Lauder, ikdyž za tu cenu bych mohla mít 7 korektorů od elfu, tak ještě uvidíme, jestli se vyplatí tato investice. Další chválu na tento korektor si můžete přečíst tady.

 
Essentials rtěnky
Tyto rtěnky v té době stály 20,-. Pořídila jsem si odstín Captivatigan a a Flirtatious. O těchto rtěnkách jsem psala recenzi už tady. V každém případě nedoporučuji.
 
 
 Essentials štětec na oční stíny - základní
Potřebovala jsem rozšířit svou sbírku štětců a tak jsme si tento pořídila dvakrát. Původně jsem je chtěla na líčení očí, ale nakonec využití našly trošku jinde. Jeden používám pro malování obočí a druhý pro aplikaci rozjasňovače. Určitě si pořídím i další, protože vůbec nepelichají s snadno se dají umýt. No a o super ceně se nemusím ani zmiňovat:) 

 
Essentials bronzer se štětcem
Tento bronzer jsem si koupila, protože všechny ostatní byly vyprodané, a tak jsem dala šanci tomuhle. Už při pohledu na štětec, mi bylo jasné, že ho používat nebudu a letěl rovnou do koše. Co se týče bronzeru, tak ho používám pro každodenní líčení a za jsme s ním celkově spokojená. Rozhodně to nebyl krok vedle:) Bohužel, balení moc dlouho nevydrželo a vrchní víčko se rozbilo.
 
 
 Studio tvářenka
Tvářenku z této řady jsme si objednala už po třetí. Jen střídám odstíny. Bohužel, tvářenku jsem už vypotřebovala a nepamatuji si odstín. Ale byl lehce růžový, takže ideální na denní líčení. Při akci na nákup nad 400,- poštovné zdarma je výběr tvářenek hodně omezen, protože jsou hned vyprodané. Znáte to, kdo dřív příjde..:) Další recenze na jejich tvářenky najdete zde.
 

Sada na obočí - light
Tohle, je moje třetí paletka a mám v zásobě ještě čtvrtou. Doporučuji všemi deseti. Recenzi můžete najít tady.


Jakou kosmetiku momentálně doporučujete Vy?:)

Žádné komentáře:

Okomentovat