pondělí 17. listopadu 2014

Monday motivation: HIIT cardio workout to burn fat fast

Nejenže jsem se vrátila zpátky k psaní rubriky Monday motivation, ale vrátila jsem se i k pravidelnému cvičení a zdravé stravě. Co si budeme namlouvat, žít 4 měsíce v all inklusive hotelu není nejlepší nápad, pokud nechcete přibrat:D Už je to měsíc a půl, co jsme zpátky v ČR a mám dole 6 kilo, 6,5 cm v pase, 6 cm na stehnech a 8 cm na bocích. A to jsem teprve v půlce. Dolů to šlo celkem samo a možná je to i tím, že jsem se odstěhovala a moje spolubydlící se taky zdravě stravuje, takže doma nemáme nic nezdravého.
 zdroj: weheartit.com
V poslední době jsem době jsem si oblíbila HIIT cvičení (a to jsem si vždycky říkala, že to nezvládnu). Na tohle cvičení, jsem náhodou narazila na BeFit kanálu, protože jsem hledala, nějaké krátké cvičení. Nakonec to dopadlo tak, že jsem odcvičila 3 HIITy.
V článku najdete workouty, které jsem odcvičila, jsou sice trošku náročnější, ale dá se to vydržet a čím častěji je budete cvičit tím budete lepší:)




Žádné komentáře:

Okomentovat