sobota 8. listopadu 2014

Zdravá večeře: Pečená dýně Hokkaido

Někde jsem četla článek, že je ideální jíst sezónní ovoce a zeleninu. A tak jsem se to rozhodla vyzkoušet, lednici mám plnou červené řepy, dýně, mrkve, celeru, jablek a hrušek. Dříve jsem dýni nejedla, ale konečně jsem ji přišla na chuť. Začalo to úplně nevinně dýňovou polévkou v restauraci, pak jsem si ji udělala doma. Jelikož my půlka ještě zbyla, tak jsme hledala na internetu nějaký jednoduchý a zdravý recept, kde bych využila dýni. A nakonec jsem ho našla na fitnessbodyrock.

Pečená dýně Hokkaido se sýrem

Ingredience
  • dýně Hokkaido
  • 100g sýru Niva (nebo jakýkoliv, který máte rádi)
  • 200 ml vody


Postup
Dýni umyjeme, oloupeme a nakrájíme na kostičky. Ty pak vložíme do pekáče, podlijeme vodou a pečeme ve vyhřáté troubě při 180 °C 15-20 min. Pak přidejte sýr a pečte dalších 5 min. Hotovo:)

 

1 komentář:

  1. Stejny recept jsem ted delala s bramborama (misto vody tedy smetana),ale s dyni by me to vazne nenapadlo.Diky za tip:)

    Travel notes

    OdpovědětVymazat