čtvrtek 18. prosince 2014

Bioderma no. 4

Po dlouhé době tu mám opět velkou nálož kosmetiky, která je určená pro lidi s atopickou pokožkou.
V dnešní době je atopická pokožka častý problém a znám několik lidí, které tento problém trápí. A proto jsem si pro Vás dneska připravila článek, kdy já a moje mamka jsme testovali tyto produkty.
 

Atoderm Intensive
Tohle speciální tělové mléko můžete používat na tělo i obličej a je vhodné i pro kojence. Tělové mléko je lepší, díky výživným a obnovujícím aktivním složkám zpevňujících kožní bariéru a tím zabraňuje průniku dráždivých látek.

Atoderm  Créme lavante 
Mýdlo obsahuje jemné povrchově aktivní látky, obsahující výživné, uklidňující a zjemňující složky. Pokud máte hodně citlivou nebo atopickou pokožku, tak ho určitě využijete.

Atoderm Nutritive
Je vysoce výživný krém na obličej kombinující aktivní látky bambuckého másla a extrakt z avokáda známé pro své obohacující, regenerační a zklidňující vlastnosti a dále hydratační látky vaselina a glycerin. Tyto aktivní látky pomáhají udržovat optimální poměr vody a lipidů, proto pokožka rychle získává její původní vlastnosti.
Používejte na vyčištěnou pleť ráno a večer, dokonce je dobrý jako základ pod make- up.

Atoderm - Blazám na rty
Díky zvlhčujícím a výživným složkám balzám obnovuje a zjemňuje popraskané a vysušené rty. Balzám je bez parfému a  neobsahuje dráždivé látky. Já se bez balzámu na rty v zimě rozhodně neobjedu.

 

1 komentář:

  1. Tu bych potřebovala. Slyšela jsem o ní samé dobré věci :-)

    OdpovědětVymazat