pondělí 29. prosince 2014

My Christmas

Na letošní Vánoce jsem se těšila hrozně moc, protože jsem se nemohla dočkat toho nicnedělání, hromady cukroví, odpočinek a hlavně jsem chtěla vidět všechny kamarády a hlavně rodinu.
O Vánocích jsme vyzkoušeli pár novinek, třeba to, že místo šupin od kapra jsme dávali pod talíř výherní losy.
 
Tangle teezer byl původně dárek pro sestru, ale rozhodla jsem se, že si ho taky nadělím. Zlaté náušnice jsou dárek od kamarádky a deníček od sestřenice (ještě nevím jestli z něho udělám fitness deníček nebo cestovní:))

 
Doufám, že do nového diáře budu zapisovat nezapomenutelné události pro rok 2015. Tělová kosmetika od mamky mi udělala velkou radost. Tuhle značku, ještě neznám, ale ráda zkouším něco nového.

 
Za čepici od kamarádky,jsem hrozně ráda. Bez ní nevylezu z domu a pozoruju kolem sebe, že tato čepice je zimní MUST HAVE.

 
Protože nastal čas na novou kabelku a já jsem se nemohla stále rozhodnout, tak jsem poslala ježíškovi odkazy na 5 kabelek, aby to rozhodl za mě. K mému překvapení to byla ta, která se mi zamlouvala nejvíc:)
 
 
Nejpříjemnější, nejúžasnější a nejpohodlnější župan od Biodermy.

 
Kapří šupiny jsme vyměnili za losy.
 
Jaké byly Vaše Vánoce?
 
 

2 komentáře:

  1. Ten deníček a tangle teezer je super :-) Taky jsem jeden dostala :-)))

    OdpovědětVymazat
  2. Jé, ty deníčky :) My zase všichni dostali los jako dárek u babičky :D

    OdpovědětVymazat