pátek 2. ledna 2015

2015 fresh start is coming..

Už je to tu nový rok a to znamená i nový začátek. Já jsem letos příchod nového roku strávila v práci, ale vůbec mi to nevadilo, protože jsem se tam dobře bavila. Jinak když se ohlédnu zpátky na rok 2014, tak musím říct, že to pro mě byl rok plný velkých změn.


  • odmaturovala jsem
  • žila 4 měsíce na Djerbě
  • přistěhovala jsem do Prahy
  • naučila se základy italštiny a francouzštiny
  • poznala spoustu nových lidí
  • byla jsem v Disneylandu
  • strávila jsem prodloužený týden v Anglii
  • přibrala jsem, ale vzápětí jsem zhubla
  • začala jsem pracovat
  • stala jsem se více zodpovědná
  • navštívila jsme oba dva Magnetic festivaly
  • napsala svůj bucket list
... celkově to byl velmi zajímavý rok a letos se chci víc zaměřit na cestování, a proto už dokončuji přípravy na můj malý eurotrip, ale o tom víc až příště.

3 komentáře:

  1. Držím palce, ať je příští rok stejně tak zajímavý :-))) Ty základy frániny a italštiny díky Djerbě jsou super věc :-))

    OdpovědětVymazat
  2. Koukám, že jsme na tom hodně podobně, jak s 2014, tak s plány na 2015.. akorát doufám, že po tom cestování nebude můj účet v mínusu :D

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. není nad nízkonákladové cestování a mít známé po světě:)

      Vymazat