čtvrtek 29. ledna 2015

Shopping in Primark

Navštívila jsem už Primark v Londýně, v Oxfordu , ve Vídni a před pár týdny jsem mohla navštívit i ten v Paříži, ale na to nezbyl čas, tak jsem si to vynahradila v Bruselu. Tato pobočka byla otevřena nedávno, ale pořád tam stála ochranka u vchodu. Obchod jsme našli úplně jednoduše, byl nedaleko náměstí a stačilo sledovat turisty s papírovými taškami s modrým nápisem Primark.
Bruselský Primark je zhruba stejně velký jako ten ve Vídni. Dokonce tam bylo celkem uklizeno a na kabinky jsem čekala ani ne 5 minut (zázrak?:D). Nakonec jsem si koupila spíše doplňky než oblečení, ale měli tam nádherný barevný saka. Nejraději bych vykoupila půlku obchodu, ale byla jsem omezená jak finančně tak místem v příručním kufru...:D
Když se zadaří tak tento víkend omrknu Primark v Manchesteru:)
  •  Největší radost mám z šedého trička, kde jsou znaky kolejí z Harryho Pottera
  • Jako milovnice peříčkových náušnic, jsem tam tyhle krásky nemohla nechat...
  • Stejně tak mám slabost pro náhrdelníky, které tam koupíte za velmi dobrou cenu
  • Pořád ztrácím gumičky, takže teď mám na pár měsíců vystaráno
  • Černé baleríny jsou základ mého šatníku
  • Slušivé tričko za 3 eura? No neber to!:)
  • Konečně jsem našla krásnou černou kabelku, která splňovala moje představy
  • Malá růžová peněženka, která se hodí na eura:D
  • Modrá kosmetická taštička a béžová peněženka byly dárky pro sestru a spolubydlící:)

Co nejraději nakupujute v Primarku? Oblečení nebo doplňky?
 

1 komentář:

  1. Za to tričko z Harrym Pottrem bych vraždila :D
    Máš rozsáhlý a pěkný blog jsem ráda, že jsem na něho narazila :)
    Jinak tady je můj blog http://zuzkaworld.blogspot.cz/

    OdpovědětVymazat