úterý 3. února 2015

Mini lowcost eurotrip

V půlce ledna jsem jela s kamarádkou na takový menší eurotrip. Jak je u mě už normální, tak to byla dost spontánní akce. Jednoho rána jsem na serveru cestujlevne.com viděla akci na 20 000 jízdenek zdarma od společnosti Megabus. Neváhala jsem a hned šla hledat města, která se v jejich nabídce nachází.. Za chvilku jsem měla jasno. Volba padla na Paříž, protože a) byla jsem tam jen 15 minut při cestě do Disneylandu b) mamka si ji nemůže vynachválit c) bylo to jen 4,5 hodiny od Bruselu. Tak jsem zavolala kámošce, ukořistila 2 zpáteční lístky Brusel-Paříž za neskutečné 4 libry a bylo to. Pak už jen stačilo koupit si letenky u Ryanair (taky za hubičku) a obvolat naše známé. Já mám kamarády v Bruselu a ona v Paříži. Hotovo.








 
Kde jste byly naposledy vy?
 

1 komentář:

  1. Krasne fotky.Do Parize bych se taky jeste jednou rada podivala.Byla jsem tam jen kdyz sem byla mala a moc si z toho nepamatuju.Jinak muj posledni vylet byl do Londyna za kamoskou au pairkou.
    Travel notes

    OdpovědětVymazat