pátek 27. února 2015

Shopping in Primark - Manchester

Před měsícem, jsem byla na víkend v Manchesteru, kde jsem se byla podívat s tátou na fotbal a při té příležitosti, jsem navštívila místní Primark. Ze všech Primarků, které jsem do teď navštívila byl tento nejlepší. Třípatrový Primark se nachází přímo na náměstí, takže tam lehce trefíte. Navíc v celém obchodě bylo málo lidí, takže žádné fronty na kabinky, vše hezky poskládané a mohla jsem v klidu nakupovat a nikam nespěchat. Mile mě překvapilo oddělení pro domácnost, kde měli spoustu nádherných dekorací a koute se sportovním oblečení. Kdybych mohla tak koupím snad úplně vše, ale bohužel jsem byla omezena tím, že jsem přijela jen s batohem, takže jsem musela vybírat věci, tak aby se mi vešly do batohu.
   
                               








2 komentáře:

  1. jéé, ty punčošky jsou naprosto dokonalé! :D :)) a máme podobné botky :))

    OdpovědětVymazat