úterý 17. února 2015

Yves Saint Laurent: Touche Éclat

Pokud čtete můj blog, tak víte, že neutrácím za kosmetiku miliony, ale když jsem byla párkrát dělat modelku v Make-up institutu (není nad to se nechat líčit od budoucích vizážistek, ale o tom příště..)a nechávala se líčit drahou a kvalitní kosmetikou, tak jsem si uvědomila, že by bylo dobré si pořídit aspoň jeden kvalitní kousek do sbírky. Vybírala jsem dlouho a nakonec jsem se rozhodla pro legendární rozjasňující korektor od YSL, který jsem si objednala na stránkách lékárna.cz., (právě na něho probíhá akce, takže ho koupíte levněji než v parfumerii)

 
 
Korektor má specifický aplikátor ve tvaru pera a před prvním použitím, by se mělo nahoře umístěné tlačítko zmáčknout aspoň 30x.  Aby korektor správně rozjasnil obličej, je důležité ho aplikovat na správná místa. Což znamená v okolí očí a úst. Mnoho lidí si myslí, že je to korektor na zakrytí kruhů pod očima, ale bohužel takové extra krytí rozhodně nemá, za to Vám krásně rozjasní pohled a pokud jste propařili celou noc, tak Vám rozjasňovač zaručí svěží vzhled.
 
 
 

Já naštěstí nemám velké kruhy pod očima a krásně mi opticky rozjasní celý obličej. Pokud nepoužijete velké množství, tak se ani nevpíjí do vrásek, což je také plus. I přesto, že je tento rozjasňují korektor, tak opěvovaný, tak bych ho mezi Must- have nezařadila, ale pokud si ho jednou pořídíte, tak ho určitě využijete.

Do jakého kosmetického produktu investujete vy?

Žádné komentáře:

Okomentovat