úterý 31. března 2015

before I die #80 Visit Amsterdam

Konečně jsem se dočkala!! Navštívila jsem Amsterdam. Byla jsem tam s dalšími čtyřmi aupairkami (3 byly z Jihoafrické republiky a 1 z Německa), i když nám počasí nevyšlo, tak jsme si výlet užily. Holky už tu žijí delší dobu, takže věděli kam zajít.


První zastávkou byla kavárna, která se jmenuje De Bakkerwinkel. Už při vstupu do kavárny Vás ohromí jejich výběr koláčů a nádherné prostory. Já jsem konečně ochutnala tolik opěvované domácí scones se 3 druhy marmelád a musím říct, že to bylo neskutečný jídlo! K pití jsme si dala Chai, vypadá to jako latté, ale chutná to jako zázvorový čaj s mlékem. Tuhle kavárnu rozhodně nemůžete vynechat:)





Pak jsme chvíli brouzdali po městě, navštívily několik obchodů se suvenýry, kde mají tolik věcí, že nevíte, co dřív koupit (hlavně s tématikou sexu a drog). Podívaly jsme se do Red light district (nevím jestli je to smutný nebo pohoršující), kde se bohužel bohudík nesmělo fotit.
Já jsme nejvíc byla unešená ze všech těch butiků a obchůdků s nádherným oblečení, Prostě i ty kavárničky vypadaly božsky. Pokud nebudete vnímat hromady turistů a trávu, která je cítit skoro všude, tak si Amsterdam zamilujete. Já naštěstí bydlím, jen půlhodiny od Amsterdamu, takže jsem tam nebyla naposledy a rozhodně se tam během pár týdnů opět vrátím.



2 komentáře: