středa 11. března 2015

New in

Poslední dobou nenakupuju moc oblečení, protože 1) to nemám kam dát a 2)  mě v blízké budoucnosti čeká opět výlet do Primarku. Navíc to vypadá, že to budu muset udělat, tak aby můj život vážil max 20kg, jestli víte co tím myslím:) Ale o tomhle zas příště.

 tenisky -  Terranova, brýle - Sinsay
Tenisek není nikdy dost a za tuhle cenu, jsem je tam rozhodně nemohla nechat. Co se týče, brýlí tak jsem si je kupovala, protože jsem ztratila ty staré. Jenže, jak jsme přišla domů a hledala kabelku, tak jsem našla i ty staré brýle. No nevadí, unosím oboje:)



Bylo na čase si pořídit, nějaké kvalitnější štětce,a  díky tomu, že jsem chodívala dělat modelku do Make-up institutu, tak jsem si za body mohla vybrat nějaké produkty. Já jsem tuto příležitost využila ke koupi štětců. Ten větší je na tvářenku a ten druhý je na obočí. Rozhodně to byl dobrý výběr, protože je využiju při každodenním líčení a navíc mi zase na pár let vydrží.

Čím jste si udělali v poslední době radost vy?:)

1 komentář: