středa 29. dubna 2015

My first King´s day

V minulé článku jste se mohli něco málo dozvědět o tomto svátku a dneska si můžete přečíst, jak jsem ho strávila já:) Byla jsem domluvená s další českou au-pair, že spolu pojedeme do Amsterdamu, ale bohužel onemocněla, takže jsem musela vymyslet plán B.
Na doporučení jsme se vydali do Amsterdamu už v 9 ráno (jela jsem nakonec s filipínskou aupair a dvěma holkama z Kolumbie.. jak já miluju tyhle international výlety!:D)
Hned po příjezdu na nádraží nás obklopili lidé v oranžovém oblečení a Amsterdam se proměnil v jeden velký oranžový bazar a od 14:00 to byla jedna velká orandžová párty.
 Pomalu v každé ulici lidé prodávali oblečení, elektroniku, jídlo, starožitnosti,,no sehnali jste tu úplně cokoliv. Já jsem pár dní před Kingsday stresovala, že nemám nic oranžového na sebe, tak jsem ve čtvrtek vyrazila do města abych něco sehnala. No pak jsme zjistila, že jsem nemusela vůbec stresovat, protože na Kingsday jste mohli sehnat cokoliv oranžového a ještě to bylo o polovinu levnější, než když jsme to koupili předem..
Já jsem se rozhodla vytvořit vlastní nápis na tričku, svět div se ono to celkem funguje:d haha:D

¨
Na náměstí bylo plno atrakcí, které jsme znala už z matějské pouti v Praze. No co vám budu vykládat už jen když jsem je viděla, tak se mi udělalo zle:D


Celý den jsme strávili v Amsterdamu nakupování, jezením výborného jídla a samozřejmě pořádnou oslavou Kingsday. Rozhodně doporučuju jet do Amsterdamu na tento svátek, protože ta atmosféra je naprosto úžasná. Ale musíte si hotel zamluvit hodně dopředu, protože je to pomalu horší jak na silvestra. Já osobně se už těším na příští rok a kdo ví, třeba budu pořád v Holandsku:)

1 komentář:

  1. Jeee, to je uzasny! :D Viděla jsem už některé fotky, fakt super. S tím tričkem jsi to vychytala! :D

    OdpovědětVymazat