neděle 19. dubna 2015

My redhead evolution

Tak trošku patřím k vlasovým barbarům a k holičovi chodím, když už je to opravdu akutní. A stále nevím jestli lituji dne, kdy jsem si vlasy poprvé obarvila na červeno. Od té doby (nejlépe každých 6 týdnů), bych je měla barvit znovu a nejlépe celé, protože odrosty mají jinou barvu. Měla jsme na hlavě snad všechny odstíny červené a teď jsem hrozně moc ráda, že se mi to podařilo stáhnout na zrzavou barvu, která vypadá přirozeně, A to díky kadeřníkům ze studia Bomton. Pokud tento salón znáte, tak určitě víte, že jejich služby jsou poměrně drahé, ale na druhou stranu musím říct, že jsem od kadeřníka ještě nikdy neodcházela takto spokojená. Samozřejmě, že by mi bylo líto dávat 3000,- za střih či dokonce 7000,- za stahování staré barvy a nanášení nové. Takže jsem využila příležitosti, kdy hledali vlasové modelky pro jejich studenty.

  (Čerstvě obarvené vlasy - léto 2014)

(moře, slunce, horký vzduch, písek - totálně zničené vlasy - léto 2014)

Poprvé jsem se šla nechat ostříhat do salónu Bomton Florentinum. Už při vstupu jsem si všimla krásného interiéru a slečna na recepci se ihned ujala mého kabátu a nabídla mi občerstvení. Potom následovala konzultace s kadeřníkem, co a jak bych chtěla. Po konzultaci jsem si užívala mytí hlavy na masážním křesle a dodatečnou luxusní masáží hlavy. Chtěla jsem jen zastřihnout konečky a dát ofině nějaký tvar. Vše probíhalo dobře a na konci jsem měla opravdu ustřižené JEN konečky ( a né pomalu 5 cm). Sečteno podtrženo.. odcházela jsem nadmíru spokojená.

(Ohnivě červená- léto 2013)

(začátek éry tmavě červené - říjen 2014)

Další moje návštěva jejich salónu byla kvůli barvení, která probíhala v Bomton Academy. Jelikož v té době jsme měla na hlavě nepřirozenou, tmavě červenou a já chtěla něco víc přirozeného, tak jsme se domluvili na stažení barvy. Celý proces probíhal několik hodin a po použití nějakého profesionálního stahovače barev, jsem měla vlasy jak mrkev..Naštěstí ještě nebyl konec. Pak mi na vlasy namíchal barvu podle mého přání a já jsme byla s výsledkem přímo nadšená! A nejlepší na tom všem je, že jsme si dopřála kvalitní vlasové služby a zcela zdarma (ano možná to byl trošku risk, co kdyby se jim to nepovedlo, ale nic se nestalo a já měla nádherné vlasy).
(přirozeně zrzavá - současnost)

Bohužel, mi barva zase odrůstá a já se snažím najít, nějaké dobré kadeřnictví nebo někoho šikovného tady v Holandsku, kdo by ze mě zase udělal člověka:D

Jak se staráte o své vlasy vy?:)

1 komentář:

  1. Nemůžu si pomoct, ale mě se na tobě líbí ta barva jakou máš na té předposlední fotce. :)

    OdpovědětVymazat