neděle 12. dubna 2015

Recipe: Fitness apple cookies

Od té doby, co jsem v Holandsku jsem pořádně neměla příležitost něco uvařit nebo upéct a jelikož moje host family jela na návštěvu k příbuzným, tak jsem se rozhodla, že něco upeču. Nejdřív jsem se nemohla rozhodnout mezi dvěma typy jablečných koláčů, ale pak jsme si vzpomněla na banánové sušenky. Jenže neměli jsme banány, tak jsem místo toho dala jablka a světe div se. Ono to bylo vážně dobrý.

Já jsem do těchto cookies přidala čokoládu a rozinky.
Ingredience:
2 jablka
3 lžíce medu
3 hrsti ovesných vloček
skořice
+ rozinky, kokos, různé druhy oříšků, čokoláda

Postup:
Jablka oloupeme a nastrouháme na struhadle. Přidáme vločky, med, nasekanou čokoládu a skořici podle chuti. Ze směsi pak uděláme malé placky na pečící papír. Pečeme asi dozlatova cca 20 min na 200 stupňů.

PS: S tou čokoládou asi už nebudou úplně fitness:D

Máte nějaké svoje oblíbené zdravé recepty?

1 komentář: