středa 8. dubna 2015

Spring wishlist: outfit

Blogy se už plní wishlisty a články o MUST -HAVE spring 2015. U nás v Holandsku to zatím na extra teplé jaro nevypadá. Venku sice svítí sluníčko, ale protože město leží hned u moře, tak tu fouká silný a studený vítr. Viděla jsem článek na seznamu, že v České republice dokonce zase sněží, ale to mi nezabrání k tomu, abych si už předběžně vybrala oblečení na jaro, kterými obohatím svůj šatník na jarní sezónu.

Oblečení jsem teď vybírala na stránkách e-shopu Esprit. I když většinu času mi stávkoval prohlížeč, tak jsem přesto našla pár kousků, které stojí za zmínku. A hlavně musím pochválit to, že když kliknete na daný kousek, který se Vám líbí, tak Vám to hned dole nabídne další oblečení, ke kterým se Vámi vybraný kousek hodí a tak si ve finále můžete sestavit celý outfit. A dokonce Vám to ukáže další variace outfitů, takže je i dost možné, že ve finále tam utratíte víc peněz než jste původně chtěli.

A pokud Vás jejich oblečení nenadchne a raději byste si chtěli pořídit něco do bytu, tak se určitě mrkněte do sekce Home, kde najdete plno hezkých dekorací a užitečných věcí pro Vaši domácnost. Já bych si nejraději nakoupila milion věcí pro domácnost, protože v Holandsku je tu hodně obchodů, kde můžete pořídit levné a hezké věci, ale bohužel to nemám zatím kam dát a snažím se udržovat limit svého života do 20 kg:D

Co si chcete pořídit na jaro 2015?:)

Žádné komentáře:

Okomentovat