úterý 7. dubna 2015

Time for tights

V Česku to zatím ještě nevypadá, ale u nás v Holandsku začíná jaro a tím pádem je čas na silonky!:)
Já mám silonky hrozně ráda, protože dokáží oživit klasický outfit. Momentálně jsem si oblíbila silonky s Bambim, které jsem si pořídila v Primarku v Manchesteru. Celkem mě pobavilo, když mi lidi chválili moje "tetování na stehnech". Je to sice hezký, ale nejsem takový blázen, abych si tetovala Bambiho na stehna:D



Podvazkové silonky, patřily taky k mým oblíbeným kouskům, ale bohužel nepřežily časté nošení. Takže si budu muset čase pořídit nové.

Pokud si chcete koupit tenhle typ silonek,ale nechcete za ně platit moc peněz tak rozhodně se mrkněte na E-bay nebo do Primarku. Jen je velká škoda, že životnost silonek není moc dlouhá,ale rozhodně stojí za to!:)






2 komentáře:

  1. V poslednej dobe som si tento typ siloniek tiež veľmi obľúbila a okolie mi ich tiež chválilo.Tie tvoje s Bambim sú skvelé a originálne.Škoda že mám Primark tak ďaleko :/
    Pekný deň.
    http://skaiste-kissova.blogspot.sk/

    OdpovědětVymazat