pondělí 25. května 2015

Lush: Sugar scrub and Sparkle toothy tabs

O téhle kosmetické značce jsem hodně četla na blozích a proto jsem před pár lety poprvé navštívila jejich prodejnu v Palladiu, kde jsem si koupila masku na obličej, která se jmenuje Válečník (recenzi můžete najít tady). Nakonec jsem usoudila, že za ty peníze to zas takový zázrak není.

Teď jsem se rozhodla navštívit pobočku v Amsterdamu a dát tomu další šanci..


 Sugar scrub, je můj první peeling na tělo, který jsem si pořídila. Samozřejmě, jsem v jejich prodejně nechtěla hned nechat majlat (aneb život chudé aupair:D), A tak jsem se po konzultaci a vyzkoušení několika produktů, rozhodla pro Sugar scrub.


Tento scrub, je hodně drsný kvůli velkému obsahu cukru, stimuluje a detoxikuje, tam kde je třeba a pomáhá proti celulitidě, odstraňuje ztvrdlou kůži a zanechává pokožku příjemně hladkou. Sugar scrub obsahuje mimo jiné i fenykl, zázvor a levanduli a díky tomu krásně provoní celou koupelnu jako bonus.

Ještě ten den jsem ho vyzkoušela podle pokynů, které jsem dostala v prodejně. Celej sprchovej kout byl zelený a skoro 1/3 scrubu byla pryč. Pak jsem přemýšlela jak a kde ho dále skladovat, protože jeho konzistence se dost změnila. Nakonec jsem ho nechala na papírovém pytlíku a už rozhodně nevypadal tak hezky, jako když jsem si ho koupila. Takže pokud si tento produkt budete chtít koupit znovu nebo někomu jako dárek, tak rozhodně k tomu dokupte krabičku.
V prodejně mi bylo řečeno, že mám normálně použít celý scrub a na internetu jsem se dočetla (pro mě už pozdě), že si musíte navlhčit kousek scrubu a ten odlomit a ten odlomený kousek použít. Takže tím pádem zachráníte zbytek scrubu na příští použití. Je možné, že nebude vyhovovat každému, protože je opravdu drsný, takže při masáži nemůžete třit moc tvrdě, ale pokud použijete více horké vody, tak se scrub dostatečně zjemní.



Já si pro příště zkusím udělat vlastní body scrub podle nějakého návodu z youtube a pak Vám napíšu recenzi:) Do tohodle bych asi znovu nešla.


Jako další produkt jsem si odnesla Sparkle Toothy tabs. Upřímně mě tento produkt zaujal na první pohled a měli tam dokonce více druhů. Já se na konec rozhodla pro Sparkle, protože by měl bělit zuby. Zatím ho používám jednou denně, protože mám ještě dost své zubní pasty na zuby. 
Použití je úplně jednoduché, dáte si tabletku do pusy a rozkoušete, přidáte namočený kartáček ve vodě a normálně si vyčistíte zuby, protože tabletka začne dostatečně pěnit.
Tabletky také obsahují citronovou kůru a černý pepř, z toho důvodu si je nemusí každý oblíbit, protože je to taková zvláštní chuť v ústech. 
Pokud se opravdu osvědčí a můj úsměv bud zářivější, tak bych si je koupila znovu, ale to uvidíme čase. Rozhodně oceňuji tohle malé balení, které obsahuje 40 tabletek.


Jaký je Váš názor na Lush? Máte nějaké oblíbené produkty?

3 komentáře:

  1. o značce Lush jsem hodně četla i viděla hodně videí na YT ale ty ceny jsou poněkud vyšší než by si chudé studentky mohly dovolit:D ale rozhodně časem plánuju koupit:)

    OdpovědětVymazat