pondělí 4. května 2015

Motivation monday : ‪#‎mych5km‬

Vzpomínám si, jak jsem byla na střední a děsila se toho dne, kdy se mělo běhat 1,5 km. Vždycky jsem u toho málem vyblila plíce, ale na druhou stranu jsme doběhla mezi prvníma. A jen jsem žasla nad tím, že kluci uběhli jednou tolik. Uběhlo pár let a já si 3 km dávám na zahřátí a začala jsem pravidelně běhat. Dokonce minulý týden padlo mých prvním 5 km a 2 dny na to jsem dokonce uběhla něco málo přes 6 km a cítím, že můžu uběhnout ještě víc! Před tím jsem běhání nesnášela, ale  teď se na to těším až si pustím hudbu do uší a prostě poběžím. Dokonce, jsem se přihlásila na Glow run v Den Haagu jako dobrovolník (běh který se běží večer a všichni jsou osvětlení zářivými náramky), protože se mi nechtělo platit startovné haha:D Ale třeba se ještě na nějaký závod přihlásím, když jich teď bude plno.



Jak uběhnout svých prvních 5 km?
Pro úplné začátečníky bude ideální se řídit podle tohoto návodu. Kdy za 8 týdnů zvládnete uběhnout v kuse 5 km. Vždy střídáte běh s chůzí v různých intervalech a ve finále pak uběhnete v kuse celou trasu.
zdroj: weheartit

Moje boty na běhání
Nejdůležitější jsou boty na běhání a na těch byste neměli úplně šetřit, ale zase si nemusíte kupovat nejnovější model od Nike. Mě to vždycky táhlo k Adidas, takže volba byla jasná, potřebovala jsem nějaké hezké boty na běhání a za rozumnou akci. A tyhle krásky byly zrovna v akci v Intersportu, takže bylo rozhodnuto. Jsou hrozně pohodlné a nejraději bych v nich chodila celý den!:)


Aplikace na běhání
Existuje už mnoho aplikací na běhání, ale mě nejvíc vyhovuje Nike+ running, kdy pomocí GPS Vám měří trasu. Můžete si nastavit různé výzvy, sdílet svoje výsledky s kamarády na sociálních sítích a nebo si nastavit trenéra pro běh na určitou vzdálenost. Kromě nike+ můžete pužívat i aplikace jako je Endomodo, Runkeeper a Runstatic.

Hudba na běhání
Tak to je jasné, měli byste poslouchat hudbu, která Vás nakopne. Můžete si stáhnout různé runing mixy a nebo si vytvořit vlastní playlist.

My top 10 for runing

AC/DC (house remix)
Bakermat - One day Vandaag
Dada Life - Born to rage
Fatboy slim, Riva Starr, Beardyman - Eat sleep rave repeat
Galantis - Runaway
David Guetta - Lovers on the sun
Martin Garrix  ft Usher - Dont look down
Nervo and Ivan Gough ft Beverley Kniht - Not taking this no more
Pitbull ft Ne-yo - Time of our lives
Zedd - I want you to let you know

Žádné komentáře:

Okomentovat