pondělí 15. června 2015

Dutch people be like.. n.2

Po delší době jsem si opět pro vás připravila článek na téma Dutch people be like.. Jsem tu už 3 měsíce a chystám pro Vás ještě několik dalších článků ohledně mého pobytu v Holandsku a o místních:)

Mě naštěstí zatím kolo nikdo neukradl, ale pro jistotu jsem si pořídila zámek, protože se kola v Holandsku dost kradou (hlavně v Amsterdamu). Takže mě ani nepřekvapilo, že tu lidé mají buď opravdu silné zámky na kola nebo řetězy. Kola jsou tu opravdu drahá a bez kola jste jako bez noh..takže tak:D


Tak tohle opravdu nesnáším, dokonce musíte platit ikdyž jste host v dané restauraci nebo kavárně. A bohužel je to v 80% barů, kaváren a restaurací. Takže mějte u sebe vždy nějaké drobné, jinak se na záchod nedostanete.


Tady je dost nereálné, že zavoláte svému známe jestli nechce dnes večer přijít na kávu. Všechny návštěvy musíte hlásit hodně dopředu. Pokud byste nedejbože u někoho spontánně zazvonili, tak vás s největší pravděpodobností nepozve do domu, protože jste si to nenaplánovali. 

Ne jenže mají velké balení jídel, ale i místní jsou dost vysocí. Takže ideální chlap pro mě a můžu nosit i podpatky:D

Máte nějaké zajímavé poznatky ze země kterou jste už navštívili?

1 komentář: