pondělí 29. června 2015

Hema

Tak tento obchod je tak boží, že si zaslouží svůj vlastní článek. Prodejny Hema najdete nejen v Holandsku ale i v Belgii, Lucembursku, Anglii, Německu nebo Španělsku. Pokud někdy budete v těchto zemích a uvidíte jejich pobočku, tak se tam rozhodně zastavte. Vy rozhodně litovat nebudete, ale Vaše peněženka asi jo. Jejich sortiment obsahuje snad úplně všechno. Koupíte zde jídlo, kosmetiku, oblečení, dárky, školní potřeby, dekorace nebo věci do kuchyně. Pokud něco  potřebujete, ta tu najdete skoro opravdu všechno a za velmi dobré ceny (hned po obchodu Action, ale o tom někdy jindy). Jako bonus mají i vlastní bistro a rychlé občerstvení, kde mají mnoho zákusků, nápojů a sendvičů.













Rozhodně doporučuju si tam zajít po 16:00, kdy nabízí zákusek a kávu za euro nebo můžete zkusit obědové menu za 4,50,- , které obsahuje polévku a sendvič, ta polévka je tak hustá a její tolik, že by Vám stačila samotná.
Já mám nejraději část, kde mají různé dárečky, přáníčka dekorace a školní potřeby. Kdybych mohla tak to koupím všechno. O to větší mám radost, když někdo z mých kamarádů má narozeniny a já mám zase důvod jít do Hemy:)





Máte nějaký oblíbený obchod, kam pravidelně chodíte?:)


4 komentáře:

  1. Já tyhle obchody a krámky zbožňuju!! Člověk v nich najde snad úplně všechno, navíc to není předražené, jak v jiných obchodech.. o to více tam ale člověk nechá peněz :))
    CHIC Adriana

    OdpovědětVymazat
  2. Tak doufám, že tenhle obchod v zahraničí potkám, protože vypadá vážně skvěle :P... Hlavně to papírnictvííííí <3

    OdpovědětVymazat
  3. Mám tyhle krámy strašně ráda, ale škoda, že je ode mě daleko:(

    OdpovědětVymazat
  4. nádherný obchod škoda, že u nás na slovensku taký nie je :)
    https://clodyteenmummy.wordpress.com

    OdpovědětVymazat