čtvrtek 30. července 2015

Bad luck in Budapest

Je normální, že občas mi něco nevyjde podle mých představ, ale to, že se nám pokazilo snad úplně všechno během naší krátké dovolené v Budapešti, bylo až neuvěřitelné. Začalo to tím, že přestala fungovat wifi v autobuse a já jsem si tak nemohla zjistit potřebné informace o ubytování, pak přestala jít klimatizace, takže jsme se skoro upekl\ (naštěstí nám vrátili 30%  ceny jízdenky). 
Po výstupu na nádraží jsme se několikrát ztratily. když už jsme se se dostaly na vlakové nádraží, tak zrušili všechny vlaky. Takže jsem musely jet na druhou stranu Budapeště, vzít si autobus a cestovat hodinu k našemu ubytování. 
Tam už bylo vše v pořádku, až na to, že pro mě hostitel měl nemilou informaci. Jeden z důvodů proč, jsem zarezervovala jeho dům, bylo že je to jen 20 min od letiště, protože jsem za 2 dny letěla do Bulharska. Hostitel mi potvrdil, že je to jen 20 min autem po dálnici na letiště, ale městskou dopravou to trvá 2 hodiny. 2 HODINY!! to jako fakt? Když jede první vlak 4:07 a gate se uzavírá 5:50? V tu chvíli jsem myslela, že mě asi trefí. No nic.. ono se to nějak vyřeší (ano, takhle řeším problémy).



Druhý den, vše probíhalo v pořádku, do té doby než jsme si chtěly vyfotit parlament. Schválně jsem přešly na druhou stranu řeky, aby jsme měly co nejlepší záběr. Jenže zrovna v tu dobu opravovali silnici, takže jsme se nemohly dostat k břehu, A to jsme hledaly jakékoliv místečko, ale nic jsme nenašly. No nic, aspoň jsme parlament viděly. Pří výstupu na vyhlídku, jsme natrefily na úchyla, na oběd jsme si objednaly hnusný guláš a když jsme se chystaly opět k našemu hostiteli, tak zrušili všechny vlaky!!! Ano, přesně tak, opět nejely vlaky a na informacích nám řekli, že by jsme měly jet vlakem až zítra, že dneska už nic nepojede (potom jsme zjistily, že to bylo kvůli povodním na jihu Maďarska). Takže opět jsme jely autobusem. Já jsem mezi tím vyřešila svůj problém s letištěm a na poslední chvíli jsem si zarezervovala noc v hostelu, který byl nedaleko letiště.

To jsem si naivně myslela, že už se nic hrozného stát nemůže.. Osud si pro mě připravil, ještě jednu maličkost.. A to střevní potíže, Nevím, co jsme snědly, ale mě i moji kamarádce bylo příšerně zle. Já strávila celou noc na záchodech v hostelu a ona u našeho hostitele. Takže nevyspalá, totálně vyřízená, hladová (jídlo bych v sobě neudržela ani 5 min) jsem jela ve 4:30 ráno na letiště a doufala, že přežiju nadcházející let.





Jeden z důvodů, proč jsem chtěla navštívit Budapešť byly vyhlášené párty v lázních. Bohužel, jsme tam zrovna nebyly v ten správný termín. Takže, nám toho moc nevyšlo, ale i tak jsme si to užily.

Tak se vám něco pokazilo na dovolené?


Žádné komentáře:

Okomentovat