středa 29. července 2015

Little shopping in Primark

Momentálně si úžívám dovolenou v České republice, ale už se nemůžu dočkat až opět budu v Holandsku. Přijde mi to celkem ujeté, když jsem v Holandsku tak mi chybí ČR a když jsem v ČR tak mi chybí Holandsko.. No jo jsem typická, ženská nevím, co chci.Ještě před odjezdem domů jsem stihla s kamarádkou navštívit Eidhoven, nejen že je to ráj nízkonákladových letenek, ale najdete tam i Primark. Co se týče památek, tak nic extra tam nenajdete. Ale rozhodně stojí za to se tam stavit o víkendu na trhy a občas tam bývají i fajn hudební festivaly.

Primark se nachází hned u vlakového nádraží, takže ho lehce najdete. Co se týče velikosti, tak má 3 patra a výběr oblečení, doplňků a kosmetiky je opravdu velký. Ani moc lidí tam není. Já jsem měla jasný cíl - najít plavky a sandálky. Plavky se mi žádné nelíbily, ale ulovila jsem opravdu krásné sandálky jen za 6 euro (bohužel, nepřežily párty dovolenou v Bulharsku:/)

Byla jsem celkem překvapená, že jsem tam nechala jen 18 euro, Moje návštěva Primarku normálně vyjde cca na 50 euro. No, asi jsme dostala rozum a nakupuju jen to, co potřebuju.

Neodolala jsem a rozšířila si sbírku věcí z kolekce Harryho Pottera. 

 Sandálky, které nepřežily dovolenou... 

Nikdy neodcházím z Primarku bez spodního prádla. Je levné, pohodné a pěkné:)

Jak často jezdíte do Primarku? A kolik tam běžně utratíte?

4 komentáře:

  1. Ty kraťasy jsou skvělé :) vůbec jsem nevěděla, že tam tu kolekci s HP ještě mají, myslela jsem, že už jí stáhli z prodeje :)

    OdpovědětVymazat
  2. Od doby, co je Primark v Drážďanech, tak jsem tam, bohužel pro mou peněženku, poměrně často, ale většinou jsem na tom podobně jako ty, kolem těch 50 euro, což mi ještě nepřijde tak špatné.
    Jinak šortky Hogwarts jsou boží!
    http://realmfulloflittlepleasures.blogspot.cz/

    OdpovědětVymazat
  3. no joo, myslím, že Primark je zkáza pro peněženky nás všech! ale nakoupila jsem bezva, hlavně ty kraťásky jsou úúžasné <3 a prádlo.. no tak k tomu se raději ani nevyjadřuju - pokaždé bych si nejraději odvezla úplně všechno :/ :D

    OdpovědětVymazat