pátek 31. července 2015

Summer MUST-HAVE APP

Už máme půlku léta za sebou a já jsem si jistá, že ještě spoustu míst navštívíte a nebo se teprve chystáte na dovolenou. Já během jednoho měsíce stihla Holandsko, Polsko, Maďarsko, Bulharsko a samozřejmě zaslíbenou Českou republiku. Chtěla jsem se ještě podívat do Berlína nebo Bratislavy, ale musela jsem změnit plány a místo toho si budu užívat týden v Praze (bože, jak já tohle město miluju!!)

Pokud rádi posíláte pohledy z vašich cest, tak rozhodně si musíte stáhnout aplikaci od České pošty. která se jmenuje Pohlednice Online a je zcela zdarma. V aplikace vložíte a upravíte fotky z dovolené, připíšete vzkaz na pohlednici, zadáte adresu a odešlete. Oni ji na poště vytisknou a pošlou na zadanou adresu. Jedna pohlednice stojí 25 Kč. Je to i výrazně levnější, protože normálně pohlednice stojí euro a za další euro máte známku. A tady za 25 kč máte vše!:)

Žádné komentáře:

Okomentovat