čtvrtek 2. července 2015

Throwback thursday

Já osobně ráda čtu články ve stylu instaweek, week in pictures atd. V mobilu se mi nahromadilo přes 500 fotek, takže mám teď dost materiálu na takové typy článků.
 Poslední víkend v Holandsku. Dřív se mi mohlo o tom jen zdát, že budu sedět s kamarádkou v Amsterdamu a popíjet víno, teď je to pro mě úplně normální:)
 Sobotní outfit na párty a loafers za 5 euro.
Miluju snídaně a ještě víc si je užívám, když si udělám proteinové lívance.
 Poznávám Holandsko. Maastricht rozhodně stojí za to navštívit:)
Kdo chce hledá způsob, kdo nechce hledá důvod. Když v mém městě není pole dance studio a v Amsterdamu je to moc drahé, tak si vystačím s dětským hřištěm.
Být au-pair není zas tak špatný. Pečeme banánové sušenky s čokoládou podle Ládi Hrušky.

Občas jim půjčím svoje pyžamo a hned mají o zábavu postaráno.
Pořad nemůžu tomu uvěřit, že i takové teploty jsou v zemi, kde bývá léto jeden den v roce. 
Teď sedím a totálně se peču.

3 komentáře:

  1. Tak to je super a ty palačinky jsou fakt bomba hned bych si dala!:-)

    OdpovědětVymazat
  2. No tam se někdo měěěl! :D Fakt díky, Baru. Teď vezmu útokem ledničku. :D Ááá to pyžámko na tom dítku, to je nejvíc cute kombinace. :D :)

    OdpovědětVymazat