pondělí 17. srpna 2015

Aupair´s diary

Středa: Po 6 týdnech cestování a odpočívání doma, byl čas se vrátit zpátky do Holandska. Poslední dny jsem strávila v Praze s moji velmi dobrou kámoškou ve Žlutých lázních. A nakonec mě šla doprovodit i na letiště. Samozřejmě se to neobešlo bez dojemného loučení, díky kterému, jsem málem zmeškala letadlo. Návrat do Holandska byl trošku drsný, Zvyknete si na 38°C a najednou jste v zemi kde je sotva 25°C. Musím zůstat pozitivní, aspoň se konečně vyspím zachumlaná v peřině.





Čtvrtek: S HM jsme se domluvily, že začnu hned pracovat, protože pak budu mít opět týden volna v září (to znamená cestování!!:). Přijde mi, že se kluci trochu změnili k lepšímu. Jsou rozumnější a víc poslouchají. Tento týden je pouť (holandsky Kermis), takže město je plné kolotočů, stánků a kluci se nemůžou dočkat, až se půjdou povozit na kolotočích.

Pátek:Venku prší, takže plán je jasný. Jedeme do Monkey town, kde pod jednou střechou jsou trampolíny, skluzavky, bazén s balónkama, nafukovací hrady a hlavně wifi!!:D Děcka se zabaví na 4 hodiny. Já s nimi blbnu taky a pak jen odpočívám u kávy a jen kontroluju, jestli mi děcka někam nezmizí. Večer se jdu s kamarádkou podívat do města na pouť. WOOOW!! Matějská v Praze se může jít zahrabat. Vyzkoušeli jsme jednu atrakci, ze které nám pak bylo špatně, takže jsme se rozhodli to spravit Heinekenem.


Sobota: Volnooo, konečně jdu do posilovny. Šest týdnů jsem pořádně netrénovala, tak jsem to vzala jen lehce. A večer za mnou přijíždí další česká aupair a ještě s jednou filipínskou aupair vyrážíme do města opět na kermis, kde je jedna velká párty. Bylo to super, potkaly jsme místní, povozily se na velkým řetízkáčí, vychutnaly si růžové víno z Albertu a v dešti jsme jely zpátky domů.. na kolech.. 20 min v dešti bez deštníku nebo pláštěnky.


Neděle: Spím až do oběda, nemůžu se pohnout po včerejší posilovně. Asi jsem to trošku přehnala, všechno mě tak bolí, že se rozhodnu více méně strávit den v posteli... stejně celý den prší. Nakonec rozešlu pár životopisů, protože by se mi hodily nějaké penízky navíc a zároveň hledám levné jízdenky do evropských měst. Berlín, Kodaň, Londýn, Barcelona, Tolouse, Budapešť, Frankfurt, Bruggy? Tolik možností, ne moc peněz, hodně času, ještě sehnat parťáka, co se se mnou vydá na další dobrodružné low cost cestování. Jaké z měst byste mi doporučily?




Žádné komentáře:

Okomentovat