úterý 8. září 2015

Aupair´s diary II

Pátek: Čekám až bude 15:30 a můj volný víkend může začít. S Hanreou jdeme na náměstí, kde probíhá loučení se starostou. Vůbec nevím, kdo to je, ale nahrajeme mu vzkaz na rozloučenou a za to dostaneme vodu a sušenky. Hanrea mě seznámí s její host family a přijímám pozvání na večeři k nim domů, protože Hanrea odjíždí zpátky na Filipíny. Samozřejmě nezapomene na zákusek a kávu za euro v Hemě.

Sobota: Tento měsíc o víkendech můžu jezdit zadarmo po celém Holandsku. Takže jedu do Utrechtu s jednou francouzskou aupair. Gabrielle je skvělá.. Škoda že, za pár týdnů odjíždí. Poznáváme krásy Utrechtu a shodneme se na tom, že je tam opravdu krásně. Možná se tam jednoho dne přestěhuju. Později se k nám přidá kámoška a jedeme do Nijmegenu. Sakra, mají tu Primark, jdeme  jen na čumendu, ale odcházím se 2 tričkama, pláštěnkou a o 9 euro lehčí peněženkou.






Neděle: S dalšíma dvěma českýma aupairkama máme v plánu jet do Zantvoortu a Haarlemu. Nakonec skončíme v Den Haagu na pláži. Ušly jsme asi milion kilometrů z nádraží na pláž, ale aspoň jsme spálily ty oříšky v čokoládě haha. Pláž je nádherná, jen ta voda je přímo ledová. V Den Haagu strávíme celý den.


Pondělí: Dostávám nový rozvrh.. A jéje dneska makám 8 hodin (chápejte jezdím na kole celý den a dneska beru kluky na jejich druhý fotbalový trénink). Jsou štěstím bez sebe a v kopačkách by nejraději i spali. Hodinu před tréninkem začne pršet.. 10 minut před tréninkem začne pořádný liják. Takže fotbal se ruší a já si můžu užít cestu zpátky v dešti a  pláštěnka z Primarku mě zrovna nezachrání.
Zbývá poslední hodina do volna. Host mum je v práci, tak děcka necháme koukat na pohádky a s host dad kecáme o festivalech, o tom jak pařil v Číně, že tam číňani mají vlastní Las Vegas a že byl i na Burning man festivalu. Joo tak ten je hustej:D

Úterý: Už od rána tuším, že je dneska nějakej blbej den, v lednici moc toho není, takže musím na poslední chvíli improvizovat, co dám děckám k jídlu. Pak zapomenu kartičku do fitka, sportovní top a jako bonus někde ztratím Krisův batoh.

Středa: Celej den netrpělivě čekám na pošťáka, až mi přiveze objednávku z myprotein. Konečně je tu a já se můžu těšit na proteinový shaky s příchutí peanut butter a jako vzorek jsem dostala chocolate coconut. Moje chuťové buňky a svaly budou spokojené:)


Čtvrtek: Prej má v 1 odpoledne trošku pršet a ve 4 má být totální liják podle telefonu. Kecy.. v 1 chytnu na kole největší liják a "užívám" si deseti minutovou jízdu než najdu přístřešek. Tohle počasí mě zabíjí a já jen doufám, že z toho neonemocním.

4 komentáře:

  1. Musel to byť skvelý víkend! A aká si pekná :)

    OdpovědětVymazat
  2. Nee jak to ted ctu, tak mi uplne chybi muj au-pair zivot :(

    OdpovědětVymazat
  3. Nee jak to ted ctu, tak mi uplne chybi muj au-pair zivot :(

    OdpovědětVymazat
  4. Nee jak to ted ctu, tak mi uplne chybi muj au-pair zivot :(

    OdpovědětVymazat