čtvrtek 24. září 2015

Little shoping in Hoorn

Jak už jsem několikrát psala, tak si hrozně užívám nakupování v Holandsku. Už jenom když si mám koupit jet pastu na zuby, tak se na to těším:D Takže dneska se můžete podívat, co jsem si zase pořídila.

Na jaře jsem dělala menší objednávku z oblíbeného holandského eshopu Body and fit. A do košíku jsem přihodila i mix chia semínek. Tyhle semínka se dají využít na hodně způsobů a jsou hlavně zdravé. Samozřejmě, že se po nich hned zaprášilo. Ale mám v plánu si koupit nové. Nejčastěji jsem si je dávala k snídani. Večer jsem smíchala chia semínka s mlékem a rozmačkaným banánem a dala přes noc do lednice. Ráno jsem jen přidala další ovoce a snídaně byla hotová:)


Od té doby, co jsem v Holandsku se neobjedu vez dvou věcí.. Manga a Guacamole! Takže si vychutnávám všechno, kde je mango. Samostatné mango, mangový sorbet až po mangové smoothie. Naštěstí smoothie tu mají ze 100% ovoce a navíc stojí jen euro!:)


 V místní H&M mám členství a za každý nákup dostávám body, které pak můžu proměnit za různé slevy a jsem informovaná o všech akcích a nových kolekcích. A jednou jsem se šla podívat do H&M v Rotterdamu a odcházela jsem s tímhle úlovkem. Basic tílko, černý top na cvičení a černé sportovní šortky. To vše jen za 18 euro... upss.


Vyzkoušela jsem i Bio tyčinky od Zonnatura. Tyčinky jsou jen z ořechů a sušeného ovoce. Takže jsou zdravé a zároveň výborné. Skvělá varianta pro dopolední svačinku.


Mini nákup v Action. Dřív jsem říkávala, že selfie tyč je blbost.. No a vidíte, kam jsem to dopracovala. Mám taky selfie tyč a k tomu jsem přihodila objektivy na telefon (rybí oko a makro). Nakonec využívám jen to rybí oko. Od té doby, tyhle věcičky mám v kabelce, a mám hezké fotky z každého výletu. 


Bylo na čase si pořídit nový protein a já se tentokrát rozhodla pro myprotein. Tato značka je i v České republice a po přečtení několik recenzí jsem si pořídila protein s příchutí burákového másla. Je opravdu výbornej a přidávám ho snad úplně všude. Takže doufám, že svaly hezky porostou.


Rimmel, Maybelline a MaxFactor jsou tu dost drahé, ale Catrice je tu dostupnější než u nás. Tak jsem téhle značce dala šanci. Pořídila jsem si tento make-up All matt plus v odstínu 015 Vanilla beige a tužku na obočí v odstínu 020. Časem přidám recenzi. Doufám, že nebudu zklamaná

Žádné komentáře:

Okomentovat