středa 2. září 2015

New in : Shopping in Holland

Jsem tu sice už několik měsíců, ale pořád si nakupování užívám více než v ČR a všechny věci jsem koupila za super ceny. Za tu dobu. co tu jsem, už mi tu nepříjde tak draho, dá se říct, že je to tu v pohodě (cože? jenom euro!! tak to beru, ale když tu samou věc vidím v ČR za 30 Kč, tak bych to nevzala:D)

Takže začnu Hemou, tenhle obchod prostě miluju. Koupíte tu úplně všechno, mají tu snídaně za euro, kávu se zákuskem za euro, výborný oběd od 2,50 eur a hlavně spoustu super věcí. Já tu často kupuju pohledy k narozeninám a nedávno jsem si pořídila tento set dárkových obalů, abych nemusela shánět dárkové tašky. Džus sice není z Hemy, ale z Action (další parádní obchod). Byl výborný, stál jen pár centů a byl ze 100% ovoce:))



Ve fitku jsem ztratila sluchátka, takže jsem si udělala radost a koupila si tyto. Hrají trošku hůře než sluchátka předtím, ale už jsem si zvykla.



Poprvé jsem vyzkoušela scrub z Lush, který mě moc nenadchnul, pak jsem si pořídila tyto scruby z Hemy a jsou boží, Dokonce jsem pak jeden koupila kamarádce k narozeninám, která si ho taky chválila. Tělový scrub je věc, bez které dokážete žít, ale jakmile si jeden koupíte, tak toužíte po dalším a navíc mají super obal:)



Léto už končí, ale plavky se neztratí. Spodek je taky z milované Hemy, Konečně jsem našla spodek, který mi skvěle sedí. Mám široké boky, takže musím kupovat plavky jen se širokým pasem. 
Vršek jsem pořídila v Tally Weijl v Budapešti za směšných 120 Kč. 


U can´t by hapiness but u can buy stroopwafles. Když jsem jela domů, tak jsem přivezla pár balíčků rodině a kamarádům na ochutnání. Takže pokud pojede do Holandska rozhodně nezapomeňte aspoň jedny koupit. Je úplně jedno jestli budou stát 1 euro nebo 3 eura. Všechny chutnají stejně..



1 komentář:

  1. tyhle wafle jsme teď dostali jako dárek od Holanďanek, co jsme jim pronajímali byt v Praze a jsou fakt mega dobré!:)

    OdpovědětVymazat