pondělí 19. října 2015

Birthday Bioderma Giveaway

Já jsem si už splnila pár věcí z narozeninového wishlistu a teď je na čase, abych udělala radost i vám. Narozeniny jsem oslavila na Amsterdam music festivalu. Dřív se mi o tom mohlo zdát, ale díky cestování vím, že nic není nemožné. Takže jsem si udělala radost a s holkama jsme vyrazily na největší podzimní událost v Holandsku. Čekala jsem od toho trošku víc (bylo to pro mě moc krátké), ale i tak jsme si to užily:)

Rozhodla jsem se, že jedné z vás daruji 1x Sébium Global od Biodermy.

Sébium Global je první přípravek, který účinkuje na biologické úrovni proti příčinám vážných nedostatků pleti, a též odstraňuje jejich následky.

 Na příčiny: Díky unikátní patentované kombinaci Bakuchiol + Fluidactiv se pokožka znovu učí regulovat kvalitu i množství v ní obsažených mastných kyselin, aby se kvalita kožního mazu přiblížila kvalitě zdravé pokožky, a tím prostředek efektivně předchází vyrážkám a černým tečkám.
Na následky: Kombinací dermatologicky účinných složek, jako jsou AHA estery, kyselina salicylová a kyselina citrónová, napomáhá nápravě kůže odstraněním vyrážek a černých teček, zatímco zinkový glukonát ve spojení s enoxolonem uklidňuje a snižuje zarudnutí spojené se zánětlivým procesem.

 Kůže je čistá, zvláčněná a vznik jizev je potlačen.

 Jemná konzistence Sébium Global účinkuje rychle a zanechává kůži jemnou a zklidněnou.



Podmínky:
  1. Sledovat můj blog přes Blogovin, GFC nebo Instagram le_chuckina
  2. Napsat do komentářů jak pečujete o svoji pleť + váš email.
  3. Zmínit se o giveaway na vašem blogu, fb stránce nebo instagramu (stačí jen link)
Giveaway končí 31.10.2015

Pokud náhodou nebudete mít štěstí v této soutěži, tak můžete ještě zkusit vyplnit dotazník a za odměnu dostanete micelární vodu z řady Sébium:)

8 komentářů:

  1. Sledujem cez GFC Aelin
    momentalne viac lebo prechod teplot berie moja plet narocnejsie cize masky ( hymalaja) dokladne cistenie a pridanie kokosoveho a mandloveho oleja na vecer a rano krem alverde
    monikabullova@gmail.com

    OdpovědětVymazat
  2. Já zrovna používám právě Sébium (na odličování i čištění) a jsem z toho nadšená, takže bych byla vážně ráda, kdyby se mi povedlo vyhrát další balení :))
    styleinheart@gmail.com

    OdpovědětVymazat
  3. Pleť si čistím micelárkou Sébium a používam krém od Nuxe a tak isto očný krém Ziaja. Biodermu mám veľmi rada, no jej produkty sú drahšie, preto by som rada vyskúšala aj tento :-) Súťaž som spomenula na Twittri https://twitter.com/natalia1403/status/660165191884238848, snáď to je v pohode :-)
    Sledujem cez GFC ako nat, mail natalia.gazova(zavinac)gmail.com

    OdpovědětVymazat
  4. Sleduji tě na instagramu jako katherine_sykorova
    Bioderma mi velice vyhovuje a mám právě micerálku, kterou používám a o pleť se starám asi jen tak, že se důkladně odličuji a občas příjde nějaký ten krém a peeling :)
    Sdílela jsem zde: https://www.facebook.com/permalink.php?story_fbid=1633749296884641&id=1527684224157816
    katerinas.sykorova@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  5. GFC Vendula Janků
    Pleť si čistím ráno a večer a používám denní krém
    kutrovavendula@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  6. Přes gfc sleduji jako Lenca.
    lencaklimova@seznam.cz
    Sdíleno fb Lenka Klímová
    Pleť si čistím pravidelně každé ráno a večer. Používám micelární vodu, ráno denní krém, na noc noční. Jednou za čas si dám pletovou masku.
    Bioderma je jednou z mých nej nej značek.
    Lenka

    OdpovědětVymazat
  7. Blog sleduji přes bloglovin jako Pavla Houdková
    paja.houdkova97@gmail.com
    sdílela jsem na twitteru sthintheway__
    Pleť mám hodně problematickou, takže si ji čistím ráno a večer. Ráno jenom otřu micelární vodou (používám od Mixy, ale zrovna jsem získala miniaturku Biodermy Sebium a hned na první použití se mi zalíbila) a namažu hydratačním krémem. Večer pleť odlíčím čístícím gelem, který mám taky od Mixy pomocí silikonové houbičky a poté dočistím micelární vodou. A namažu hydratačním sérem. Jednou týdně si nanáším avokádovou masku od Freemana. :) Tenhle krém chci už hodně dlouho vyzkoušet.

    OdpovědětVymazat
  8. Blog sleduji na instagramu i jsem tam sdílela jako panda_the_red_raccoon :) i jako pravidelný čtenář pod svým jménem :)
    Pleť mám poslední dobrou (tak 14 dní) doslova otřesnou. Jestli to tak půjde dál musím na kožní a včera mi z toho bylo docela do breku. Nikdy jsem na to netrpěla, ale teď mám pleť jakoby suchou, občas podrážděnou červenou osypkou ...
    Hrůza děs. aneta.cernovska@gmail.com
    Tak se třeba usměje štěstí :)
    Hezký Halloween! :)

    OdpovědětVymazat