pátek 2. října 2015

Birthday wishlist

Konečně je tady říjen a to znamená: barevný podzim, podzimní oufity, Hallowen, dýně, moje narozeniny a letos pro mě rozhodující měsíc, co budu dělat dál. Minulý rok, byl pro mě říjen taky významný, protože jsem se vrátila z Djerby a po té hned odstěhovala do Prahy, kde jsem strávila skvělých 6 měsíců, na které ráda vzpomínám a pokud nezůstanu v zahraničí, tak se tam zase vrátím.
Už mi táhne na 21 let. Bože, jak to hrozně letí, vždyť nedávno jsem oslavila 18tiny:O. Dřív bych si k narozeninám přála nějakou elektroniku a nebo zase oblečení, ale protože od nového roku hodně cestuju a moje priority se od té doby změnily, tak se na mém wishlistu oblečení neobjevilo.

1) Olympus pen - O pořádném foťáku sním, už od založení blogu a vypadá to, že se letos konečně dočkám tohohle krasavce! Takže se můžete těšit na pořádné fotky a doufám, že to posune blog zase o něco dál.
2) Příruční kufr - většinou to zvládám s batohem nebo cestovní taškou, ale co si budem povídat kufr je pohodlnější. Celkově mi je jedno jak bude vypadat, ale čím stylovější tím lepší, že jo..:D
3) Lístky na festival - Samozřejmě, že bych nejradši jela na Tomorrowland, Mysterland nebo Ultra miami/europe festival. Naštěstí momentálně bydlím v zemi odkud pochází většina světových djs a tak jsem si udělala radost a narozeniny oslavím na Amsterdam Music festivalu, kde bude hrát Hardwell, Nervo, Martin Garrix, Armin van Bureen a další!
4) Fén - Je mi úplně jedno, co to bude za fén. V každém případě ho potřebuju, protože jsem bez fénu.
5) Adidas Superstar - Tyhle boty a konkrétně tenhle model jsem si absolutně zamilovala a vůbec mi nevadí, že je nosí půlka Holandska! Já je prostě musím mít a nejen proto, že vypadají božsky, ale je čas si opět pořídit nějaký pořadný boty než tenisky z Terranovy.
6) Zdravá strava - Proteinů, burákového másla a chia semínek není nikdy dost!
7) Další destinace - Hrozně ráda bych ocenila, kdybych do dne svých narozenin věděla, kde budu příští měsíc. Je tu hrozně moc možností, ale já jako typická ženská nevím, co chci. Přemýšlím o tom zůstat tu o pár měsíců déle, jet do jiné evropské země, zkusit USA a nebo se zas vrátit do Prahy.. Rozeslala jsem několik životopisů na pro mě zajímavých nabídek. Tak uvidíme kde skončím:)

2 komentáře:

  1. Olympus peny jsou uplně super, doporučuju :) to pak budou tvoje fotky z cest asi jedna radost!:))

    OdpovědětVymazat
  2. Super. Na Tomorrowland bych jela hned. Kamarádka už tam byla třikrát a hrozně já to závidím

    STYLE WITHOUT LIMITS

    OdpovědětVymazat