úterý 27. října 2015

Halloween costum ideas 2015

Celý týden jsem hledala inspiraci na letošní Halloween a těšila se, až si vyrobím masku a užiju si s holkama halloweenskou párty v Amsterdamu. Bohužel, jsem se v neděli zranila při volejbale, takže teď chodím s obvázaným kotníkem a dopřávám si ledové obklady. Zdraví, je přednější a tak tento víkend strávím doma  maximálně si užiju narozeninovou párty dole v obýváku.Rozhodla jsem se opět napsat článek o kostýmech, které se mi líbí pro letošní Halloween. Tak doufám, že někoho inspiruji:)










zdroj: pinterest

Moje letošní top masky, jsou ty z filmů a seriálů:) Jaký kostým letos zvolíte vy?

Nezapomeňte na giveaway. Je stále velká šance vyhrát!

3 komentáře:

  1. ty Two broke girls jsou super vtipný :D nejdřív mi to nedošlo a pak jen jéžíš to je super :D

    OdpovědětVymazat