neděle 18. října 2015

In love with Budapest

Věděla jsem, že se jednou vrátím do Budapeště, ale netušila jsem že to bude do 3 měsíců od mé první návštěvy. Tentokrát jsem tam letěla z Holandska na 4 dny a užila jsem si to ještě víc než poprvé. Já to říkám pořád, že není nad to, mít přátelé po celém světě, takže první den mě vyzvednul kamarád na letišti a první noc jsme strávila u něj. Kam se hrabou nějaké hotely, jejich dům byl na okraji Budapeště a byl nádhernéj. Já jsme si připadala jako v show MTV cribs. Výhled z pokoje na venkovní bazén. Not bad:)



 Druhý den jsem čekala, až přijede kamarád z Česka a šli jsme se ubytovat do Instant groove hostelu . Byli jsme 8-místném pokoji a nemůžu si na nic stěžovat. Hostel byl čistý, v perfektní lokalitě (kousek od baziliky Svatého Štěpána), měli jsme k dispozici kuchyňku, kávu zdarma, bydleli jsme přímo nad největší ruined pub, kde se konaly ty nejlepší párty a samozřejmě jsem si užili tu nepopsatelnou atmosféru. Je to super způsob jak potkáte lidi z celého světa, kteří cestují po Evropě.



Večer jsem si dole užili párty a druhý den jsme se vydali na Free walking tour. Je to zadarmo,tak proč ne. Byla to moje první tour a byla jsem z ní opravdu nadšená. Náš průvodce byl  vtipný a všechny hlavní památky jsme stihli projít za jedno odpoledne. Na konci túry se pak dává "spropitné" podle toho na kolik byste jeho výkon ohodnotily. A konec dne jsme opět strávili dole v klubu. Není nad to bydlet nad diskotékou:D



Poslední den jsme se rozhodli jít na náměstí Hrdinů a prozkoumat okolí kolem nejznámějších lázní. Počasí bylo super a dokonce jsme si zašli od kadeřnictví, protože tam to bylo dost levné. Například já platila jen 330,- Kč za střih, mytí a foukání. Tady v Holandsku bych za to dala aspoň 1200,- Kč.
Večer jsme završili výbornou večeří, potom se k nám přidal můj maďarský kamarád a užili si rozlučkovou párty.
Byli jsme tam v době, kdy jsem všude četla o uprchlících na hlavním nádraží, ale za celou dobu jsem ani jednoho nepotkala.




Budapešť jsem si hrozně oblíbila a budu tam jezdit častěji. Je tam levno a navíc je to kousek z Brna:)
Takže pokud jste tam ještě nebyli, tak neváhejte a jeďte se tam podívat.

Žádné komentáře:

Okomentovat