úterý 10. listopadu 2015

Aupair´s diary III

Nemůžu uvěřit, že jsem úplně zapomněla na Aupair´s diary a přitom jsem si zapisovala vše, co by stálo za řeč. Tohle se událo na začátku října, je to sice už neaktuální, ale zajímavý.


 Čtvrtek: Dnes jde host dad na operaci, což znamená více práce pro mě. Opět si zakladám profil na aupairworldu, protože můj pobyt u host rodiny končí na konci  října, ale ještě se nemůžu vrátit do ČR, takže hledám novou rodinu. Z 12 000 rodin mi jich vyhovuje jen 11.. asi jsem moc náročná :D

Pátek: Dnešek se zapíše do historie poprvé chovám malou Kingu a překvapivě to obě přežijeme. Nakonec usoudím, že mimina nejsou zas tak hrozná.  Po náročném dni jdu do pokoje a chystám se napsat článek na blog. Nakonec strávím pár hodin opět na aupairwoldu a rozšiřuji hledání nové rodiny na Rakousko, Španělsko, Portugalsko a Švýcarsko.


Sobota: Host dad musí odpočívat a tak mě čeká pracovní víkend. Kluky jsem vzala na malou farmu a odpoledne jsem jela do města. Nejsem zrovna fanoušek podzimu, ale tady je to přímo nádherný. Je krásně teplo a já si užívám jízdu na kole..je to přece jen 5 km, a zvykla jsem s tuhle trasu jezdit i několikrát denně (dokonce za každého počasí).





Neděle: Mám za úkol vzít kluky na plavání. Říkám si, že to bude asi stejné, jako když jsem já chodila na plavecké hodiny se školou. Omyl,.. Děti to tu mají povinné a jejich lektorky jsou celkem drsné. Dokonce pokročilé děti musí plavat v oblečení a v botách. Přesně tak, čtete dobře. Musí mít na sobě plavky, na to pyžamo, ponožky a nějaké gumové boty. Asi se ptáte, jestli jsou normální.. Já přemýšlela o tom samém. Pak mi bylo vysvětleno, že takhle si zvyknout plavat v oblečení, kdyby náhodou spadly venku do těch kanálů, které jsou všude. Takže v tom případě to dítě ví, co má dělat.

Pondělí: Konečně dostávám výplatu a okamžitě sedám k PC a kupuju lístky na Amsterdam Music festival. My dream comes true a je na čase udělat českou vlajku.


Úterý: Dneska  pracuju až do večera, což znamená koukání na pohádky a kecání s host dad. Sdělím mu své plány mé blízké budoucnosti, že by mi nevadilo pokračovat v mé aupair kariéře, Jeho reakce mě mile překvapila, protože se s host mum bavili o tom, že by byli rádi, kdybych tu zůstala až do Vánoc. Dál není, co řešit a já posouvám svůj odjezd o dalších 6 týdnů.. už zase.. Na to že jsem tu měla být jen půl roku se to nějak zvrtlo.

Máte rádi tenhle typ článků?:)

1 komentář: