neděle 1. listopadu 2015

Little shopping in Primark II

Rozhodla jsem se publikovat další článek o mini nákupech z Primarku v Nijmegenu, než vezmu útokem další Primark v Zandaamu. Nemám tu moc zimních věcí a tak je čas koupit si něco nového, jako šálu, čepku a hlavně boty.
Před pár týdny jsme byly s holkama na výletě v Nijmegenu a šly jsme se tam jen podívat, popřípadě koupit jen ponožky a tahle to dopadlo...


 Zrovna začínalo období dešťů a jezdit s deštníkem není zrovna praktické, tak jsem si koupila tuhle pláštěnku, která byla jen za 5 euro. No, nemůžu čekat žádné zázraky za tu cenu. Jinak  v Holandsku mají asi 5 druhů dešťů. Tahle pláštěnka obstála v prvních třech.. :D Pak už mě neochránila. Na druhou stranu se dá použít i jako jarní/letní bunda:)


No a pak jsem našla tohle žluté tričko za euro. Krásná barva materiál taky ok,,, jenom euro.. Triček na doma není nikdy dost že?:) A to šedé tričko byla láska na první pohled. Volejbal je pro mě srdcová záležitost, takže jsem ho prostě musela mít.
Celkově jsem tam nechala jen 9 euro = nákup skoro zadarmo.

Co jste si naposledy koupili vy v Primarku?

Dneska jsem udělala náhodné losování výherkyně narozeninové giveaway, kterou jsem kontaktovala na e-mail. Takže holky zkontrolujte e-maily:)

3 komentáře:

  1. Ahoj, já děkuji za vylosování v soutěži. Hezký den. Lenka

    OdpovědětVymazat
  2. Mi tady v dansku primark uplne chybi,nejlevnejsi je h&m, ale porad jsou ty ceny pro me,chudeho studenta, moc vysoke :D

    OdpovědětVymazat
  3. Tento komentář byl odstraněn autorem.

    OdpovědětVymazat