čtvrtek 26. listopadu 2015

Travel hack: How to pack your stuff

Můj odjezd se už pomalu blíží a já přemýšlím, jak všechny svoje věci odvezu do ČR. Jedna věc je jasná. Pojedu autobusem, protože kdybych letěla, tak bych za nadváhu platila nehorázné peníze (kéž bych nechodila na amstredamské bazary) a navíc letenky v období Vánoc jsou drahé. Taky vím, že se mi všechno do jednoho kufru nevejde (mám už koupené dárky na Vánoce a hlavně suvenýry - sýry), takže musím koupit ještě jeden.  Pevně doufám, že mi bude stačit příruční kufr.
Od té doby, co jsem začala často cestovat, jsem se naučila i nový systém balení věcí. ROLOVÁNÍ. Výhodou je více místa v kufru pro další věci, ale nevýhoda je, že oblečení je občas zmuchlané (nevadí žehlička to jistí).
Návod na to, jak efektivně sbalit svoje věci najdete zde.


Takhle vypadal můj kufr při příletu do Holandska a vážil krásných 18kg :))

Tipy:
- Pokud jedete někam na delší dobu, tak nechte šampony, tělové krémy, sprchové gely atd. doma. Dají se koupit až na místě.
- Berte kousky oblečení, které se dá různě kombinovat a hodí se ke všemu.
- Letíte letadlem? Tak těžké boty si obujte a pro jistotu hoďte na sebe svetr/mikinu. (Já občas na sebe hodím i dvě, abych ušetřila místo:D)
- Laptop si vemte s sebou na palubu, ušetříte minimálně 1,5 kg v kufru a navíc se zabavíte v letadle.
- Ponožky srolujte do sebe a dejte do bot , které máte v kufru. Do každé boty se vejdou aspoň 3 páry ponožek.

+ malý tip:
Vemte si prázdnou láhev do příručního zavazadla, pak stačí si jít na záchod a dolít si tam vodu. Nemusíte aspoň utrácet za předraženou vodu v odletové zóně.

Jak se balíte na cesty Vy?:)

1 komentář:

  1. Super rady, v podstatě všechny znám, ale je fajn si je občas zopakovat :) za měsíc možná pojedu na erasmus tak to abych si už začala dělat poznámky jak se zabalit :)

    OdpovědětVymazat