pátek 4. prosince 2015

Bracelets from Náramkomanie by Kathrin

Vánoce jsou skoro tady a je nejvyšší čas na shánění dárků pro naše blízké. Pokud ještě nemáte nic pro svou sestru, kámošku, sestřenici, a kolegyně v práci (nebo si prostě chcete udělat radost pro sebe), tak mám pro vás jeden super tip.
Jsou to náramky z Náramkomanie by Kathrin. Na FB stránkách najdete spoustu druhů a pokud by se Vám žádný z nich nelíbil, tak Vám ho Kathrin vyrobí podle Vašich přání. Na výběr máte spoustu přívěsků, korálků nejrůznějších barev a písmenek.





Klasicky jsem si nechala udělat jeden náramek se svým jménem, který se mi hrozně líbí:)

Dostala jsem nápad si nechat udělat nápis na 3 náramky. Je to taky něco, co momentálně vystihuje můj život:) Někdo si to nechá vytetovat a někdo si radši nechá udělat náramky, které může kdykoliv sundat a zas nasadit.


 Pokud se Vám náramky líbí a uvažujete o koupi, tak momentálně probíhá Vánoční akce 3+1 zdarma.
A hned máte vyřešené dárky pro několik kamarádek najednou. Nejenže tím uděláte svým blízkým radost, ale taky podpoříte slečnu, kterou navlékání náramků hrozně baví:)


1 komentář:

  1. Já tyhle náramky bohužel asi nechápu. Přijdou mi jako pro 4 letou holčičku a prostě se mi to nelíbí :( to není hejt, jen můj osobní pohled :) mnohem hezčí by ten náramek byl bez tech křidýlek a písmenek, jen tak, klasicky :) což ale už by zase nebylo nic nového a zajímavého - to chápu :)

    OdpovědětVymazat