sobota 26. prosince 2015

Christmas gifts

Ještě nedávno jsem odpočítávala dny do Vánoc a ani se nenadám a je po Vánocích. Letošní Vánoce byly obzvlášť vydařené. Dostala jsem dárky, které mě opravdu potěšily a opět se mi splnil jeden z mých snů. KONEČNĚ mám pořádný foťák. Takže očekávám velký návrat na blogovou scénu.

Tyhle dárky mi udělaly obrovskou radost. Dostala jsem stírací mapu, kterou jsem hrozně dlouho chtěla. Travel Bibli jsem si nadělila sama. Držela jsem ji v ruce cca 20 sekund a už jsem běžela k pokladně. V knize je spoustu tipů na low cost cestování, a už se nemůžu dočkat až všechny vyzkouším a podívám se do dalších vysněných destinací. Tahle kniha je MUST HAVE pro každého, kdo miluje cestování.

 Najít ideální diář je někdy horor, ale díky stránce www.vas-kreativni-svet.cz, jsem objevila přesně to, co potřebuju. Diář je skvěle zpracovaný a navíc je menší, takže  nezabere mnoho místa.
Jestli jste četli tento článek, kde jsem psala tipy na vánoční dárky a o tom, co by se líbilo mě., tak jste si mohly všimnout, že jsem chtěla knihu Restart a taky jsem se ji dočkala:)) (dokonce 2x :D). V každém případě se nemůžu dočkat, až si rozšířím obzory v tomto oboru, hned po tom, jak dočtu travel bibli.

 Pytlík na záda je taková festivalová nutnost. Dáte tam vše, co potřebujete, hodíte ho na záda a můžete v klidu protancovat celou noc. Já jsem si vybrala tenhle od mých oblíbených českých DJs Matamar:) A teď ho tahám skoro všude.
 Ani nevíte, jakou jsem měla radost, když jsem našla pod stromečkem foťák Olympus pen. Dá se srovnat se zrcadlovkou, ale je malý a neváží tolik, jako ostatní zrcadlovky. A hlavně fotí úplně parádně! Jen se musím ještě naučit všechny funkce a pak se můžete těšit na pořádné fotky.


A tohle je taky dárek ode mě pro mě. Když jsem se šla jen podívat do New Yorkeru, kde se mi podařilo ulovit tyhle dvě krásné podprsenky, které byly ve výprodeji za úplně parádní cenu.

2 komentáře:

  1. Mooc pěkné dárky:) Ten Můj organizér jsem si taky objednala, jen mi ještě nedošel, máš to menší, nebo to větší vydání?:)
    Pinki Claire

    OdpovědětVymazat
  2. Krásné darky. Stírací mapa - o té slyším (čtu) uplne poprve. To je super.

    OdpovědětVymazat