čtvrtek 10. prosince 2015

Christmas wishlist/ideas

Zrovna když mám milion věcí na práci, tak radši trávím čas na internetu hledáním inspirace na vánoční dárky. A nakonec jsem sestavila wishlist z dárků, které by mi udělali velkou radost, ale můžete to také brát jako tipy na dárky pro holky.
1. Stírací mapa -  Tak po té toužím, už dlouho a rozhodně udělá radost každému, kdo rád cestuje. Sehnat se dá na amazonu, v některých knihkupectvích a nebo tady.
2. Konturací paletka Sleek - Už jsem bez bronzeru a nutně potřebuju něco nového. Velmi mě zaujala paletka od Sleek, ale taky uvažuju u levnější verzi od Make up Revolution. Konturací paletka je podle mě MUST-HAVE každé holky.
3. Dupačky pro dospělé - Dokud je nemáte, tak je nepotřebujete, ale jakmile si je pořídíte, tak už nechcete chodit v ničem jiném!  Dají se sehnat na ebay, v Primarku nebo kdekoliv na intenetu.
4. My Bottle - Stylová láhev, do které můžete nakrájet ovoce a zalít vodou. Láhev budete mít vždy u sebe, takže nezapomenete na pitný režim a navíc vypadá božsky. A jako bonus šetříte životní prostředí.
5. Kniha - Já si pod stromeček přeji knihu Restart - průvodce podnikatelským minimalismem, protože si chci rozšířit obzory v tomto odvětví.
6. Letenky/členství u Wizzair - Jak víte miluji cestování  a uvažuji, že si pod stromeček nadělím členství u Wizzair. Pokud cestujete často, tak Vám to ušetří spoustu peněz. A díky stránkám jako jsou cestujelevne,com, honzovyletenky.cz a akcniletenky.cz se dají koupit letenky za skvělé ceny.
7. Omalovánky pro dospělé -  V Holandsku jsou velmi oblíbené a jak jednou začnete, tak nemůžete přestat. Rozhodně skvělý způsob relaxování.

Tak tohle jsou moje tipy na vánoční dárky. pokud ještě hledáte dárky pro své blízké, tak se nejdřív zaměřte na to, co mají rádí a nebo jaké mají koníčky a podle toho kupte dárek.

Jaké dárky letos kupujete Vy?:)

1 komentář: