pondělí 14. prosince 2015

Something from my favourite shops

Strašně ráda tady chodím do obchodů, protože vždycky najdu něco, co se mi hrozně líbí a taky podle toho vypadá můj stav na účtě:D. Za pár týdnů se mi podařilo nastřádat hodně fotek z obchodů, takže se můžete podívat, co mě v posledních týdnech zaujalo.

Kouzelné krabičky na čaje, dokonce jsem jednu pořídila i mojí host mum k vánocům.


Roztomilé dárkové tašky a jmenovky.



Velký výběr zdobících stuh. Zítra pro jednu z nich letím do obchodu.



Něco pro milovníky horké čokolády.

Dárkové balení směsi na cookies a chai tea, které si zítra taky pořídím.


Roztomilé hrnky s horkou čokoládou.

Skvělý tip na dárek pro kámošku.




Vánoční balíčky z drogerií.



A nakonec nejlepší čaje.


Jak vidíte, tak je opravdu těžké odolat a nekoupit si nic:D

1 komentář:

  1. ta čokoláda všude :) to by se mi líbilo i u nás - i když raději snad ani ne :D

    OdpovědětVymazat