úterý 12. ledna 2016

Little shopping in Primark III

Až teď jsme si všimla zapomenutých fotek z nákupů v Primarku, které proběhly už v listopadu. Tenkrát jsem se šla podívat na vánoční dárky a hlavně nějaké teplé boty. Byla jsem úspěšná, vše co jsem potřebovala jsem tam našla a peněženka byla zase o několik desítek euro lehčí.

Už delší dobu jsem pokukovala po Timberlandech, ale nechtělo se mi za ně dávat tolik peněz. Když jsem viděla tyhle body v Primarku, neváhala jsem a hned jsem je házela do nákupní tašky s tím, že je budu mít jen "na lítačku" a jsou naprosto boží a super pohodlný. A možná někdy v budoucnu si pořídím pravý Timberlandy:)

S příchodem zimy jsme měli v domě ještě větší chladno. Proto jsem si pořídila tyhle boží papuče, které nosím i doma v ČR. Na ponožky jsem nemohla samozřejmě zapomenout.

Dalším úlovkem je tato kruhová šála.. Je mega příjemná a zahřeje. Rozhodně výborná koupě.
Ještě jsem si koupila tyhle boty v Deichmanu, protože jsem se připravovala na nával sněhu v Holandsku, který nakonec vůbec nebyl.

Po příjezdu domů jsem zjistila, že mám opravdu moc věcí, takže teď si dávám stop od nakupování a radši ty peníze budu investovat do cestování.

Žádné komentáře:

Okomentovat