úterý 19. ledna 2016

My favourite make up products

Za kosmetiku moc neutrácím a nekupuji kdejakou novinku, ale dneska jsem se rozhodla vám ukázat mé oblíbené (skoro jediné) kosmetické produkty, na které nedám dopustit.


Rimmel Wake me up make up -  mám odstín Ivory a sedí mi moc dobře. Kupovala jsem ho ještě v Holandsku, kde je kosmetika dražší než u nás, ale byl v akci a jako dárek jsem dostala bázi pod make up Primer Fix and Protection Pro. Nejdřív nanesu bázi a potom make up. Pleť mi to krásně vyhladí, sjednotí a taky dodá svěží vzhled. Tu bázi nepovažuji za nutnost, ale když už ho mám, tak ho používám. Jinak make up si určitě pořídím znovu:)

Alverde minerální pudr 01 porcelain - Vždycky radši sáhnu po sypkém minerální pudru než po zapečeném. A tenhle od Alverde mi vyhovuje.

Dermacol Duo tvrářenka - na krabičce nepíší, který je to odstín, ale vím, že jsem vybírala ze 3 odstínů a tenhle se mi líbil nejvíc. Super je kombinace tmavší a světlejší barvy, takže podle příležitosti můžete zvolit finální look. Co mi trochu vadí je obal, kterému moc nevěřím, ale třeba překvapí. Jinak mezi moje a sestřiny stálice patří tvářenky od ELF kosmetiky z profesionální Studio řady.

MUA paletka očních stínů Undress me too -  tuhle paletku jsem kupovala v Anglii a jsem z ní opravdu nadšená a jak vidíte, tak ji často používám. Hrozně mě baví hnědé kouřové stíny, které jsou perfektní jak pro denní tak noční líčení. Stíny vydrží a ani se neslévají do sebe. Samozřejmě pro lepší výdrž je vhodné použít bázi pod oční stíny. V každém případě doporučuji.

Kleštičky na řasy - Taková malá nezbytnost, bez které si nedovedu představit líčení. Stačí jen pár vteřin a řasy jsou hezky natočené.

Catrice tužka na obočí - Osobně mám radši paletku na obočí opět od ELF kosmetiky, ale tuhle tužku jsou kupovala z nouze v Holandsku a je fakt dobrá. Bohužel, už nepřečtu, který je to odstín, ale je to jeden z těch světlejších.

Dermacol fix na oči Precise black - linky jsem kupovala v akci, zároveň s duo tvářenkou, kdy na veškerý sortiment byla 30% sleva a já jsem nutně potřebovala linky. Po dlouhé době jsem vyměnila mé oblíbené tekuté línky od Essence za tenhle fix a jsem mile překvapena. Aplikace linek je ještě jednodušší a skoro vůbec nepotřebuji k opravě tyčinky do uší. Takže doporučuju a rozhodně si je koupím znovu.

Dermacol řasenka Mega Lashes - bohužel, nejsem velký odborník na řasenky a pořádně nepoznám rozdíl mezi řasenkou za 800,- nebo za 150,-. Momentálně máme doma tuhle řasenku a řasy dobře natočí a zvýrazní.

Štětec na tvářenku - tento jsem kupovala v Make up institutu, kde jsem chodívala dělat modelku a za body jsem si pořídila tenhle štětec. Je úplně super příjemný a skvěle se sním pracuje.

Dermacol dlouhotrvající rťenka odstín 07 - tahle rtěnka má krásně červenou barvu a mohly jste ji párkrát vidět v outfitových článcích. Výdrž je taky dobrá, dokonce přežije i trochu jídla a pití.

Po tomhle shrnutí jsem si všimla, že mám většinu od Dermacolu. Co se týká nakupování nové kosmetiky, tak se toho většinou děsím, protože na trhu je spoustu značek a já pokaždé nevím, kterou z nich mám zkusit. Máte svoje oblíbené produkty, na které nedáte dopustit?

1 komentář:

  1. Ten makeup je také můj oblíbený, hlavně v zimě :)

    OdpovědětVymazat