sobota 2. ledna 2016

year 2016 is going to be bigger, better then ever before

Rok 2015 neskutečně utekl. Byl to pro mě nejrychlejší a nejlepší rok v životě a hlavně plný cestování. Kdyby mi někdo řekl, co všechno zažiju, tak bych mu to vůbec nevěřila. A hlavně jsem se naučila jednu věc, VŠECHNO JE MOŽNÉ a jaký si to člověk udělá, takové to má. Dokonce jsem pro  mé známé a kamarády TA CESTOVATELKA a mnohokrát jsem slyšela, jak mi závidí a obdivují, co všechno jsem dokázala. A samozřejmě mi to lichotí.


V lednu jsem jela na lowcost eurotrip Brusel-Paříž. Byl to jeden z nejlevnějších a nejlepších výletů, který jsem si opravdu užila a konec měsíce jsem završila víkendem v Manchesteru, kde jsem viděla fotbalový zápas a taky navštívila Primark. A podlehla jsem cestování..


 V únoru jsem měla skvělou brigádu v Praze, kde jsem poznala spoustu skvělých lidí a užila si každou minutu. Spřádala jsem plány na pobyt v zahraničí. Původně jsem chtěla do německy mluvící země, ale nakonec jsem skončila v Holandsku.


V březnu jsem byla na skvělém víkendu s Biodermou, kde jsem po dlouhé době viděla všechny holky blogerky a taky si užila můj poslední víkend v České republice.


V půlce března jsem odstartovala svoji aupair kariéru a ničeho nelituji, přestože začátky byly těžké, ale to je úplně normální a já si časem našla kamarádky. Skoro každý víkend jsem strávila v Amsterdamu. Procestovala jsem celé Holandsko a naučila se i místní řeč. 



Host rodina mi dala 6 týdnů volna a já ho využila k cestování. Byla jsem v Polsku, Bulharsku, Maďarsku a samozřejmě jsem si užila relax v České republice. O to víc jsem si vážila chvil strávených s kamarády a rodinou.


V září jsem se vrátila opět do Bruselu a Budapešti. Budapešť je opravdu nádherná, levná a mám tam kámoše, takže se tam budu často vracet a už se nemůžu dočkat další návštěvy.


 V říjnu jsem slavila své 21. narozeniny. Ten okamžik byl pro mě velmi důležitý, protože mi nebrání nic v tom, abych zkusila štěstí u Emirates. Taky jsem si splnila sen a šla na Amsterdam Music Festival.


V listopadu jsem si prodloužila svůj pobyt v Holandsku až do Vánoce a během toho jsem stihla jet i do Belgie, do mých vysněných Brugge. 



Půlku prosince jsem lítala mezi Prahou a domovem. Nakonec jsem se rozhodla vrátit domů a strávit tady pár týdnů před dalším cestováním. A už teď se nemůžu dočkat konce měsíce, protože mě čeká víkend v Berlíně:)

Doufám, že jste si užili rok 2015 a příští rok bude ještě lepší než ten předtím.

Žádné komentáře:

Okomentovat