sobota 6. února 2016

My january

To už je únor? Vždyť nedávno jsem slavila silvestra a a už je tu skoro jaro. Tenhle leden byl skvělý start roku. Splnila jsem si jedno ze svých předsevzetí a hodně jsem cestovala. Nějak jsem si zvykla jezdit na výlety/mini dovolené každé 2 týdny a pořád vymýšlím kam bych jela. A tady je malá rekapitulace minulého měsíce.

 Poprvé jsem navštívila Bratislavu a byla jsem celkem zklamaná. Nic tam není a město taky moc hezký není. Tohle bistro bylo snad nejlepší z celé Bratislavy. Mají tam nejlepší burrito, krásné prostředí a milý personál. Už připravuji článek o mém malém eurotripu, kde se můžete těšit na různé cestovatelské tipy.

 Splnila jsem si sen a strávila jsem několik dní v Berlíně. Tohle město mě naopak úplně dostalo. Berlín je nádherný a všude můžete vidět památky jejich historie, která je velmi zajímavá.

 Tahle to dopadá, když mi Flixbus pošle nabídku na zpáteční jízdenku do Amsterdamu za 20 euro. Takže jsem si udělala spontánní výlet do Holandska, který jsem si opravdu užila a v brzké době se tam chystám zase.

 V Německu jsem navštívila Dunkin Donuts. Na oko jejich jídlo vypadá opravdu luxusně, ale za tu cenu to zas takový terno není.

 Tohle byl náš výhled s hotelu. Podle mě je to daleko lepší, jak výhled na Eiffelovu věž, ale to je můj názor. Paříž mě zas tak nebere. Berlín byl opravdu skvělý a rozhodně jsem tam nebyla naposledy.

Od té doby, co jsem opět doma se často rozmazluji snídaněmi. Nikam nespěchám, takže si ráda vyhraju s jídlem. Nejlepší základ na snídanové palačinky je 50g ovesných vloček, 1 vejce, trochu mléka, špetka kypřícího prášku (někdy přidávám i protein).

V Amsterdamu jsem měla trochu času, tak jsem se šla mrknout do VS, kde měli zrovna slevy a udělala jsem si radost:). Strávila jsem tam snad půl hodiny a měla jsem co dělat, abych tam nenechala majlant. A taky jsem v Hemě ulovila tyhle nádherné naušnice jen za euro.

Není nad to si vychutnávat snídani, plánovat další týdny a sledovat Family Guy. 

 Bioderma mě párkrát překvapila balíčkem, který mě čekal na poště. Takže se můžete těšit na recenze a nějakou tu giveaway.


Jaký byl Váš leden?

2 komentáře:

  1. Bude i článek z Berlína? Za pár týdnů tam jedu, takže nějaké tipy, kam zajít by se hodily :)) A plánuješ někdy v blízké době ještě výlet do Holandska? Našla jsem celkem levné letenky někdy v květnu, tak bychom mohly dát malé reunion :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. psala jsem ti na fb:) a článek z berlína jsem zveřejnila včera:)

      Vymazat