čtvrtek 4. února 2016

New in : Lipstick and bronzing powder

Měla jsem půlhodiny čas a tak jsem se šla mrknout do Drogerie Teta, Nic moc nepotřebuji, ale opět jsem se nechala zlákat na 40% slevu na veškerý sortiment kosmetiky Dermacol a ve finále jsem odcházela s rtěnkou a konturovacím pudrem a to jsem se ještě krotila. 



 Moje stará nude rtěnka už dochází a bylo na čase si pořídit novou, protože tenhle odstín je perfektní na denní líčení.  Chvíli mi trvalo, než jsem vybrala ten pravý odstín, ale nakonec jsem si vybrala rtěnku Lip Seduction v odstínu 02. Se slevou mě vyšla cca na 80,- .
Pigmentace i barva je prostě super. Výdrž je taky dobrá, ale po jídle a pití ji musíte opět upravit.


Dalším úlovkem byl bronzující pudr odstín 02 Sunset značky Uma. Je to můj první produkt od této značky, ale bohužel z něho nadšená extra nejsem. Barva vypadá hodně dobře, ale pigmentace je horší, a je toho potřeba nanést více. Na druhou stranu se mi líbí balení, které se zdá být bytelné a mělo by něco vydržet. Cena toho tu pudru byla kolem 90,-



Nakupujete často ve slevách? A jaký je Váš názor na kosmetiku Dermacol a Uma?

1 komentář:

  1. Rtěnky od Dermacolu mám asi dvě a jsem s nimi moc spokojená :) Ale od Dermacolu mám nejradši jejich podkladové báze, ty jsou bezkonkurenční :)

    Another Dominika

    OdpovědětVymazat