sobota 12. března 2016

DIY: Nails polish book

Tenhle geniální nápad jsem našla na weheartit. Jedná se o knihu, kde budete mít vzorky všech Vašich laků na nehty, gliterů a tak. Já jsem díky tomu, udělala menší úklid a pár laků jsem vyřadila a ze zbylých jsem namalovala vzorky do knihy. Teď, když si budu chtít dělat novou manikúru a nebudu si jistá odstínem, tak se podívám do knížky a budu mít hned jasno. U každé barvy mám napsanou značku a jméno odstínu, takže potom sáhnu, po vybraném laku na nehty a můžu se pustit do manikúry.




2 komentáře:

  1. Presne o niečom takomto som uvažovala pár dní dozadu, že by sa mi zišlo, lebo už mám vyše 180 lakov a niektoré sú vo fľaštičke úplne iné než na nechtoch.. No a keby mám kupovať umelé nechty ako vzorník, tak asi skrachujem :-D Super nápad, vďaka :-)

    OdpovědětVymazat
  2. Veľmi pekný nápad. Niečo takéto sa mi určite pri mojej zbierke zíde. :)
    Bibiána Navrátil's Blog

    OdpovědětVymazat