pondělí 14. března 2016

In love with my new shoes

Sláva!! Snad po sto letech jsem překecala sestru a šly jsme vyfotit můj dnešní outfit. Dneska jsem měla náladu na něco sportovně elegantního a tohle byla přesná kombinace. Po těchto teniskách jsem pokukovala několik měsíců, viděla jsem je snad na každé holanďance i holanďanovi, ale i přesto jsem je musela mít, protože to byla láska na první pohled. Dokonce jste je mohli vidět i v mém narozeninovém wishlistu.  Jsou super pohodlné a hodí se snad ke všemu, navíc mě baví kombinace zlaté a černé.
Taky jsem se z rezavé barvy vrátila k hnědé. Momentálně mám kaštanovou barvu, které má odlesky do červena, ale časem se to vymyje a bude to jen hnědá. Normálně to není tak červené jako na fotce.








sako - Primark, tričko -  Reserved, rifle - Sinsay,  boty - Foot locker, kabelka - House, 
hodinky - E-bay

2 komentáře:

  1. Taky je mám a nedám na ně dopustit. Když nevím co, vždycky mě zachrání! :)
    http://hollychicc.blogspot.cz/

    OdpovědětVymazat
  2. mne sa tie vlasy pacia c cervenymi odleskami ale mne osobne sa rysava nikdy nevymila ze vraj cerveny pigment sa drzi vlasu ako kliest :) A tenisky su super
    galantosfun

    OdpovědětVymazat