pátek 18. března 2016

Můj první blogerský bazar

Předtím mě napadla podobná myšlenka, protože moje skříň překypovala oblečením, ale bohužel jsem tak trochu líná a než bych všechno zorganizovala, tak by to trvalo věčnost. A proto mi udělalo velkou radost, když jsem se mohla stát součástí jarního blogerského bazaru, který se konal za kavárnou Atlas v Brně.
Celý den byl opravdu náročný, ráno jsem balila oblečení, dělala cenovky a nakonec jsem s panikou zjistila, že potřebuju dva kufry a pomocníka. Naštěstí sestra jela se mnou a pomohla mi oblečení odvést vlakem do Brna.
Vše jsme v pořádku našly, dokonce jsme si stihly dát "tolik opěvované latté" v Kofi kofi stánku a začaly chystat náš stánek. Ze začátku jsem byla trošku nervózní, ale dopadlo to dobře a organizace byla taky skvělá. 









Něco jsme prodaly, něco jsme darovaly a něco jsme si opět odvezly domů. Byla to super zkušenost a doufám, že se v budoucnu opět něčeho takového zúčastním.

1 komentář:

  1. Bloggerký bazar si si musela užiť! :) Pekné fotky :)
    partofnicol.blogspot.sk

    OdpovědětVymazat